Skip to main content

Ik heb nog een oude ptt aansluitingen zelfs 1 nieuw in de verpakking en verschillende kabels waar ik niks mee doe. Moet ik zoiets altijd bewaren of kan ik dit wel een keertje opruimen?? 
 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Het meeste is gangbaar spul wat je over 10 jaar ook nog kan gebruiken, ook bij andere providers. Volgens mij ligt er 1 ding bij wat niet van KPN is.

Als je echt heel graag iets weg wil gooien:

Die 2 grote witte bossen met gele stekkertjes altijd houden. Daarmee kun je bijvoorbeeld een computer, laptop, tv ontvanger of WiFi accespoint bekabeld op de Experiabox aansluiten.

Het rood omlijnde is voor vaste telefonie. Misschien heb je dat überhaupt niet eens meer. Dan kan je dat wel weggooien. Rechtsboven ligt een telefoon snoer met stekker en daarbij denk ik een kabeltje van Ziggo ofzo.

Die gele kabels komen den ik ook niet bij KPN vandaan. Wellicht zijn het wel goede utp kabels, houden dan.

In die zak zit ook nog telefoon spul.


Ik wil jullie bedanken voor jullie reactie dankjewel. 


Hallo,

Ik heb die oude meuk ook opgeruimd. Een analoge KPN verbinding kan je zelfs niet meer in Afrika gebruiken. Die doosjes zijn typisch PTT/KPN. Ik zie er echt niets tussen, dat ooit nog gebruikt kan worden. Breng het even naar de vuilnisstort in jouw gemeente. Waarachijnlijk hebben ze daar wel een bak, waar ze het zo millieutechinisch zo goed mogelijk kunnen recyclen. 

Doe het je kinderen niet aan dat ze dat straks voor jou moeten doen. We zijn Nederlanders ook ik. We vinden het fijn als we niet iets weg moeten gooien. Maar echt een Cat 3 kabel ga je toch vervangen voor minstens een Cat 5 als je een nieuwe UTP kabel nodig hebt.