Skip to main content

30 Juni 2023 is de aansluiting op de glasvezel van KPN gerealiseerd (leiderdorp).d.w.z. de kabel is naar binnen gebracht en geïnstalleerd op het witte glasvezel kastje . de doos van kpn ontvangen dus aansluiten maar.

dacht ik ,niet dus volgens de monteurs moet ik wachten op een sms bericht om een afspraak te maken met de volgende  monteur  die de modem zou instaleren . de oude (T-mobile) provider  werkt  nog via het oude koperen netwerk .  ik heb geprobeerd kontakt te zoeken met KPN  maar dat is een crime ik heb al een keer ruim 20 minuten in de wacht gestaan , dat valt wel tegen van KPN . wie kan mij vertellen of het verhaal van het sms je klopt en hoe lang dat duurt voordat ik weer verder kan met glasvezel KPN?

Heb je al wel een abonnement lopen via KPN? Je geeft aan dat je een modem van T-Mobile hebt.

Als je bij je doos van KPN ook instructies hebt gekregen, kan je die gewoon opvolgen. Mijn monteur dacht ook dat ik een installatiepakket zou hebben, terwijl dat in mijn geval niet eens nodig was (Fritzbox van XS4All kon van koper zo naar glas).


Ja ik ga van T-Mobile  naar KPN  omdat we overgaan van koper naar glas vezel . ik heb dus het installatie glas vezel pakket van KPN.   maar bij ons komt er eerst nog een monteur langs voor het modem.


Wat zegt kpnnetwerk over de status van jouw adres? Kijk op kpnnetwerk.nl. Overigens kan er tussen het plaatsen van het glasvezelkastje en de daadwerkelijke oplevering best enkele weken of maanden zitten. 


aansluiten van af 30-06-2023  . aansluiten als modem installatie is voltooid.

als ik een monteur wil bestellen dan kan dat nog niet .

er staat geen reden bij.

en hulp vragen bij experts KPN / als ik elke keer als ik zo'n experts bestel eerst nog 20 minuten in de wacht word gezet dan schiet dat lekker op .  tot nu toe valt het overstappen naar kpn  behoorlijk tegen .

als ik de reacties op het forum bekijk dan heb ik nog heel veel  narigheid voor de boeg.


Beste @Water321fiets, welkom! Begrijp ik nu goed dat je het wel hebt aangesloten, maar het nog niet werkt? Of mist er nu nog een kastje?

 

Voor dit soort vragen kan inderdaad je het beste bellen met 0800-0402. Mijn collega's kunnen direct meekijken en, indien nodig, actie ondernemen. Op het forum heb je contact met de community, die vooral bestaat uit andere klanten. KPN moderators zijn ook actief, maar, zoals je merkt, kan het even duren voordat wij aan een topic toekomen.

 

Dat gezegd hebbende, snap ik het ook als je nu niet weer wilt bellen. Zou je in dat geval je forumprofiel aan willen vullen met je adres en klantnummer? Dan kijk ik graag met je mee. 


Ik heb alles in huis  maar volgens  de monteurs , moet ik wachten op het telefoontje van de monteur voor het aansluiten van het Modum . dat is dus geduld hebben en houden .  ik heb inmiddels het forum profiel aangevuld .

voor de goede orde bij mij  draait alles dus nog op het koperen net werk  van T-mobile dat is /word opgezegd door KPN.


tmobile heeft geen koper netwerk 


echt wel. gelukkig wel  anders zat nu al weer 3 weken zonder tv en internet.


Het kopernetwerk is van KPN, maar u heeft een abonnement bij T-Mobile. 


volgens mij heeft enkel  Ziggo een eigen netwerk en dat vond ik vroeger al niks . en KPN vind ik tot nu toe al  niet veel bijzonders . omdat er ook in mijn wijk al weer flink gegraven is en mijn aanmelding bij KPN alleen een papieren versie  is . van het snelle glasvezel  netwerk merk ik nog niks .

en net als de vroegere PTT zit er ook weer flink wat geld van onze  portemonnee in. 


Ik zie dat er inmiddels een ticket voor je is aangemaakt door mijn collega! Naar aanleiding daarvan wordt er binnen een paar werkdagen contact met je opgenomen.