Skip to main content

Beste medewerker, ik heb internet en tv via kpn. Maar is dat een alles in 1 pakket en hoeveel betaal ik ervoor? ik heb een brief gekregen dat het alles in 1 pakket duurder wordt tot 57 euro maar volgens mij heb ik dat niet.

  • Beste medewerker, ik heb een brief gekregen dat het alles in 1 pakket duurder wordt, maar ik heb dus alleen internet en tv bij KPN. Mijn adres is *******  Zou u me zo spoedig hierover willen antwoorden? Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Marielle Kortman P.S. Ik heb wel een bewindvoerder die mijn financiele zaken regelt. Dat is Zekerfz in Almere.

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Beste @boterbloem67! 

Wat staat er in de tekstvak voordat u gaat typen:

En waarom zet u uw persoonlijke gegevens op het forum? 😉 Daarom zal een KPN medewerker uw adresgegevens verwijderen en in uw profiel zetten. 


Goedemiddag @boterbloem67! Als ik jouw abonnement erbij pak zie ik dat je een Alles-in-1 Instap abonnement afneemt bij KPN. Het bestaat uit internet, interactieve televisie en vaste telefonie. 
Jij kunt zelf zien wat voor abonnement je hebt doormiddel van de factuur of door in te loggen op MijnKPN.Â