Skip to main content

Er word bij mij ook al een hele poos elke maand 18,41 afgeschreven, terwijl ik geen idee heb waar het voor is?

 

*Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @Ingrid1808. Welkom op het KPN forum. Ik zal proberen uit te zoeken waarom er elke maand €18,41 van jouw rekening wordt afgeschreven door KPN. Zou je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer en rekeningnummer achter willen laten in het KPN Forum profiel? Het rekeningnummer kan je kwijt in het ‘Persoonlijke opmerkingen’ veld. Dit is alleen zichtbaar voor jou en mij. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!


@Vikash heb een bericht voor je achter gelaten. Alvast dank!!


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het voor je uitgezocht en volgens mij gaat het om een mobiel abonnement. Ik stuur je zo een privebericht.


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het voor je uitgezocht en volgens mij gaat het om een mobiel abonnement. Ik stuur je zo een privebericht.

Ik heb niet meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat jouw vraag is beantwoord. Als je toch nog vragen hebt, dan hoor ik het graag!