Skip to main content

Hallo kpn 

Komen er toevallig ps5 cadeaus voor nieuwe abonnees?

 

Groeten rob 

Met de huidige ps5 prijzen denk ik niet.


En als ze er wel zouden komen gaat niemand bij KPN je dat vertellen.


Is me al verteld ik hoor het eind november  er is nog een ander soort lijn op kpn dus komt vast goed 


Ik begrijp je zin niet helemaal. Wat bedoel je precies?


Is me al verteld ik hoor het eind november  

OK @Rob41 ,

Als je het al weet, waarom vraag je het dan nog hier? 

Lekker wachten tot eind november en maar afwachten of de KPN-Pieten inderdaad nog met een mooi kado komen aanzetten…. 


Kratje bier misschien 😜

 


Is me al verteld ik hoor het eind november  

OK @Rob41 ,

Als je het al weet, waarom vraag je het dan nog hier? 

Lekker wachten tot eind november en maar afwachten of de KPN-Pieten inderdaad nog met een mooi kado komen aanzetten…. 

Omdat jjj een groot hoofd hebt 😀😃🤣🤣😉


Laten we dit topic maar sluiten want de reacties worden er niet beter op. Antwoord geven op gestelde vragen lukt blijkbaar ook niet helemaal.


Om de concurrentie niets wijzer te maken zal kpn daarover niets naar buiten brengen tot het zover is. En als je het al gehoord heb kan je er vanuit gaan dat het nepnieuws is.


De kans dat er eind november een ander geschenk beschikbaar komt is aanneemlijk, alleen een PS5 zal dat niet zijn, die zitten niet rond het hestelde budget wat het inkoop mag kosten, of Sony moet er graag vanaf willen wat mij niet lijkt er is al een tekort aan die dingen.


Jammer kpn wou me terug als  klant en ik zei toen tegen ze als je ps5 hebt kom ik terug  groet rob 


Om de concurrentie niets wijzer te maken zal kpn daarover niets naar buiten brengen tot het zover is. En als je het al gehoord heb kan je er vanuit gaan dat het nepnieuws is.

Ik denk dat het weinig met de concurrentie te maken heeft. Het is meer ter voorkoming dat klanten wachten met bestellen. 

Als de bakker bij de deur van z'n winkel een bordje neerzet met "morgen 50% korting", dan verkoopt die vandaag (bijna) niks meer en staat morgen de winkel stampvol. Wat heeft de bakker daar aan? Niks.

Zo'n actie moet je niet van te voren aankondigen. Die moet je onverwacht houden. Zodat klanten die toevallig voorbij lopen en eigenlijk van plan waren bij de concurrent te gaan kopen nu bij deze bakker naar binnen stappen. Dan heeft de actie nut.