Skip to main content

Wij willen overstappen naar Kpn.

Wij hebben geen glasvezel liggen.

 

Momenteel lid bij ziggo en daar kost het 10 euro per maand extra voor de bekabelde verbinding.

 

Hoe zit dit bij KPN

Hoi @Rachelle Westerink 
Kijk even op de website dan kun je rustig op je gemak kijken naar de prijzen.


Ja de prijzen kan ik wel vinden.

Maar die tien euro extra voor de bekabelde verbinding word ook niet vermeld op de website van ziggo


Hallo @Rachelle Westerink , waar is dat tientje van Ziggo voor? Een extra kabel naar de router? Of gaan ze graven voor eenmalig 10 euro?


Hallo @Rachelle Westerink ,

Je kunt op deze website de status zien van een eventuele toekomstige glasvezelaansluiting. 

https://www.kpnnetwerk.nl

Is er ooit bij jou in de buurt al glasvezel aangelegd en hebben de (toenmalige?) bewoners daar niet aan meegedaan? Dan zal KPN nu een flink bedrag vragen voor de aanleg van glasvezel. 

Komt de aanleg nog bij jullie in de buurt? Dan is de aanleg gratis. 

 


Ik wil geen glasvezel maar een bekabelde verbinding. Glasvezel ligt bjer nog niet. 2 jaar geleden naar gekeken maar was zo'n enorm gedoe toen met kpn.


Glasvezel is ook een bekabelde verbinding. Net als VDSL van KPN en kabelinternet zoals Ziggo dat aanbiedt.

Je wil geen 5G oid begrijp ik. Dus je kan dan kiezen uit KPN en Ziggo (of eventueel Delta of een andere lokale aanbieder als die er is).


Ik wil geen glasvezel maar een bekabelde verbinding. Glasvezel ligt bjer nog niet. 2 jaar geleden naar gekeken maar was zo'n enorm gedoe toen met kpn.

Dan kun je via de website een abonnement sluiten via de koperen lijn. Hou er wel rekening mee dat deze verbinding dan tijdelijk is. 

Vroeg-of laat sluit KPN die koperen lijn af en dan moet je alsnog glasvezel laten aanleggen. 

En zoals gezegd, dat kan je wel eens veel geld kosten als je twee jaar terug niet hebt meegedaan. 

 

Je kunt proberen om te bellen met 0800-0402. Dan hoor je daar wel wat er mogelijk is. 


Ik kan maar niet bedenken wat je met "bekabelde verbinding" bedoeld. 

Bekabeld van waar naar waar?

Wat zit er dan bekabeld aangesloten. Het modem? Een tv ontvanger?

Of bedoel je de binnenkomende koperlijn?