Skip to main content
Beantwoord

Wat zit er in pakket dat nu bij PostNL ligt?

• June 2, 2021
  • 2 reacties
  • 124 keer bekeken

Hoi,

De monteur kwam vandaag bij mij thuis en installeerde de router voor internet. Ik heb momenteel het routerpakket bij post.nl winkel in de buurt liggen en heb het nog niet opgehaald. Ik zou graag willen weten of het pakket ook het geluidssysteem bevat of alleen de router voor installatie.

Als hij alleen een router heeft, wil ik ook graag weten of hij automatisch wordt teruggestuurd naar KPN als ik hem niet ophaal.

Dank u.

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi @JaeSeo, welkom op ons forum!
Ik vermoed dat jij het welkomstcadeau bedoelt, die zit er helaas niet bij. Daarover zul je tzt nog bericht krijgen!

Dit pakket is alleen de experiabox en als je TV-ontvangers besteld hebt zitten die daar ook bij. Als de monteur die al geinstalleerd heeft heb je deze inderdaad niet meer nodig en kun je hem gewoon laten liggen. Dit pakket komt na een week automatisch weer retour!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • June 2, 2021

Ik zou zeggen: ga het pakketje even ophalen, dan weet je het 😉

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi @JaeSeo, welkom op ons forum!
Ik vermoed dat jij het welkomstcadeau bedoelt, die zit er helaas niet bij. Daarover zul je tzt nog bericht krijgen!

Dit pakket is alleen de experiabox en als je TV-ontvangers besteld hebt zitten die daar ook bij. Als de monteur die al geinstalleerd heeft heb je deze inderdaad niet meer nodig en kun je hem gewoon laten liggen. Dit pakket komt na een week automatisch weer retour!