Skip to main content

Goedenavond,

Binnenkort gaan wij verhuizen, jeej!!

Hier komt natuurlijk een vraagstuk bij, wat nu met onze glasvezelverbinding. Bij het nieuwe huis ligt al een stuk fiber voor de voortuin. Graag zouden we dit definitief door laten leggen naar onze meterkast.

Delta fiber is dus al lekker bezig, maar nog niet klaar. Het huis word de 14e opgeleverd. Uiteraard wil ik weten hoe, wat en nu verder?

 

Graag zou ik weten wat ik kan doen om zaken rond te krijgen. Nogmaals, we wonen er dus nog niet, de vorige eigenaar is overleden, dus die kan ik niet vragen het even op te pakken 🙂.

 

Kan KPN iets voor ons betekenen?

 

Groeten,

 

Milo

KPN levert niet over glasvezel van Delta. Dus als u klant wilt blijven van KPN heeft u niets aan Delta. 

Wat zegt de postcode check op de site van KPN Netwerk over uw adres?


Dan is er enkel “standaard” internet van KPN aanwezig.

 


Dan is er enkel “standaard” internet van KPN aanwezig.

 

Dan verhuis je naar de huidige aansluiting die KPN biedt @Milo-vs 


Hoi @Milo-vs, welkom op ons forum!
Zoals je hierboven leest is de glasvezel voorlopig nog geen optie. Op www.kpn.com/verhuizing kun je je verhuizing doorgeven.
Dit kan ook telefonisch op 0800-0402, gezien de verhuisdatum al dichterbij komt is het het handigst om hierover even te bellen. Mijn collega's kunnen het dan meteen in orde maken.


Bedankt voor jullie reacties..

Dan zal ik helaas over moeten stappen naar iets van Caiway oid. Tot KPN bij ons in de buurt iets met fiber gaat doen.

ik ken de omgeving goed genoeg om te weten dat ik niet verder wil met verouderde bekabeling ed.

Heb daarom ook contact opgenomen met delta om tegen de tijd het een en ander aan te komen sluiten 


Bedankt voor jullie reacties..

Dan zal ik helaas over moeten stappen naar iets van Caiway oid. Tot KPN bij ons in de buurt iets met fiber gaat doen.

ik ken de omgeving goed genoeg om te weten dat ik niet verder wil met verouderde bekabeling ed.

Heb daarom ook contact opgenomen met delta om tegen de tijd het een en ander aan te komen sluiten 

mocht je in een 1 jarig contract zitten kan je niet zomaar overstappen/opzeggen