Skip to main content

Wij zitten inmiddels al maanden in ons nieuwe huis zonder internet en tv 

Kinderen kunnen geen huiswerk maken, we hebben geen tv of wifi

zonnepanelen en warmtepomp kunnen hun gegevens niet uitwisselen of updaten 

kpn heeft onze aansluiting niet verhuist maar is wel het signaal verloren dus in de oude woning is ook geen werkende aansluiting meer

er zou een noodpakket opgestuurd worden met 100 m’n voor wifi, we zijn een uur met dat kastje in de weer geweest maar het kreeg maar geen verbinding en werkte dus ook niet

sowieso willen we compensatie voor het abonnementsgeld maar ook voor de teveel gebruikte mb’s buiten ons abonnement en 

en hoe zit het met de uren en belkosten die ik doorgebracht heb met glaspoort en kpn?

glaspoort zegt kpn moet het gewoon aansluiten alles werkt en kon zegt glaspoort moet de aansluiting eerst administratief in orde maken. 
Gatverdamme wat een bureaucratie, wat een traag stroperig bedrijf en wat een ergernis en negatieve energie nadat wij al half oktober vorig jaar internet proberen te krijgen 

Ik weet niet meer wat te doen 

Helaas zien we dit vaker terug op het forum, misschien kan een moderator intern onderzoek doen. Vul alvast je gegevens hier in, zodat de medewerkers je sneller kunnen helpen.

https://forum.kpn.com/settings/profile


Hoi @JannekeGH .  Ik denk dat dat noodpakket aan de praat krijgen het meest zinnige is op dit moment. Is dat ondertussen gelukt? 

Als de netwerkbeheerder nog niet klaar is, kan ik daar ook niks aan doen. Zit er al weel volledig afgemonteerd glasvezelkastje?


Alles is allang klaar, de andere adressen ook, alleen is er iets mis gegaan met de administratieve aansluiting 

je krijgt geen contact, niemand lost wat op, kpn verliest huidige signaal ook even, enige wat goed gaat is maandelijkse incasso 


Dit is inderdaad klaar voor gebruik als ik het zo zie!


Ik wil even  meekijken, @JannekeGH . Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven? 


Profiel is aangevuld 

nogmaals de fysieke glasvezel aansuiting is in orde 

er is iets in de administratieve aansluiting op dit adres misgegaan 

en kpn heeft ook het oude signaal al verwijderd van de koperkabel 

ik snap niet dat dit maanden moet duren 


@JannekeGH : je profiel is leeg. Zonder die informatie mag ik niet meekijken. Graag aanvullen en mij hier een seintje geven. 

>>» https://forum.kpn.com/settings/profile <«

(vergeet niet om het op te slaan, als je het hebt ingevuld)


Ik heb ingevuld wat ik weet

alles Is bekend bij kpn en glaspoort verder 

weer een week verder… 

9 en 9b staan gewoon in systeem 9a nog steeds niet..


Dank voor de gegevens, @JannekeGH . Wat ik nu bij elkaar kan puzzelen is het volgende:

Het betreft hier een klein zakelijk abonnement. De levering is ondertussen ge-esacaleerd bij onze backoffice. En alle communicatie dient via hun te verlopen.

Ben jij na 2-2 ook nog gebeld door een medewerker hierover?


Ik ben net gebeld maar er is nog steeds niets geregeld. En dan moet je ook nog aardig blijven:

we houden u op de hoogte, we werken eraan bla bla bla 

we hebben wel een rekening van 1800 euro van kpn gekregen voor gebruik van mobiele data buiten ons abonnement in januari. 

Neem aan dat jullie dit terug gaan draaien 

Nog steeds geen internet, geen tv 

Mijn zoontje heeft voor 5 vakken dalende cijfers omdat hij alleen huiswerk/proeftoetsen en flitskaarten op school kan oefenen en niet thuis op zijn laptop 

Vanmorgen moest hij weer een uur eerder naar school om zijn opdrachten uit te printen en in elkaar te zetten, want opslaan en printen kan ook niet zonder internet 

 

Ik vind het echt schandalig 

 

 


Ik ben net gebeld maar er is nog steeds niets geregeld. En dan moet je ook nog aardig blijven:

we houden u op de hoogte, we werken eraan bla bla bla 

we hebben wel een rekening van 1800 euro van kpn gekregen voor gebruik van mobiele data buiten ons abonnement in januari. 

Neem aan dat jullie dit terug gaan draaien 

Nog steeds geen internet, geen tv 

Mijn zoontje heeft voor 5 vakken dalende cijfers omdat hij alleen huiswerk/proeftoetsen en flitskaarten op school kan oefenen en niet thuis op zijn laptop 

Vanmorgen moest hij weer een uur eerder naar school om zijn opdrachten uit te printen en in elkaar te zetten, want opslaan en printen kan ook niet zonder internet 

 

Ik vind het echt schandalig 

 

 

Ik snap het. Ik kan alleen verder niks voor je doen. Dit ligt bij de juiste mensen.  Alle contact loopt via hun.  Ik hoop dat het snel is opgelost

 


Nog steeds niks opgelost 


Is Ziggo niet bij u beschikbaar? 

Uw mobiele abonnement had u aan kunnen passen naar onbeperkt. Dat had een stuk goedkoper geweest dan 1800 euro. Ik vrees dat KPN die 1800 euro niet gaat vergoeden...


We hebben alleen glasvezelkabel van kpn 

ik neem aan dat kpn het wel gaat vergoeden want die hebben ons internet er te vroeg afgehaald terwijl we wel gewoon betalen 

daar heb ik een rechtsbijstandsverzekering voor 


Nog steeds geen internet en tv..