Skip to main content
Hallo



Er zit een USB aansluiting op de experiabox V10

Men kan hierop een printer aansluiten heb ik begrepen,maar...

kan men ook een webcam of usb camera aansluiten ?

Zoja , wlke instellingen (na inloggen natuurlijk) moet men aanpassen en wat zijn de waarden hiervan

graag hulp
Hallo @Demande helaas kan dat niet.

De USB aansluiting van de Experiabox v10 is enkel bedoeld om een 3G/4G dongel op aan te sluiten en kan dus niet gebruikt kan worden om een printer, harde schijf of iets anders aan te hangen.
Ok Ruud

Ik dacht dat het wel kon ( mar dat was dan zeker het geval bij de V9 )

Scheelt mij Uren zoekwerk :-)

Dank je wel voor je reactie
Hi Demande, welkom hier.



Hallo @Demande helaas kan dat niet.

De USB aansluiting van de Experiabox v10 is enkel bedoeld om een 3G/4G dongel op aan te sluiten en kan dus niet gebruikt kan worden om een printer, harde schijf of iets anders aan te hangen.




Dit is helaas helemaal juist. Misschien is een IP Cam een oplossing voor je?
De USB aansluiting van de Experiabox v10 is enkel bedoeld om een 3G/4G dongel op aan te sluiten


Hallo @Alex_P

Misschien even off-topic, maar het is mij gelukt om de smartphone via USB-tethering aan te sluiten en 4G werkend te krijgen op het modem, dan wel eerst even de DSL-kabel los halen van het modem.☺️
Dat klopt Jan, een 3/4G werkt wel, zoals @RBxx dit ook aangeeft. In dit geval heb je dit gedaan via je mobiel. 🙂



Hallo @Demande helaas kan dat niet.

De USB aansluiting van de Experiabox v10 is enkel bedoeld om een 3G/4G dongel op aan te sluiten en kan dus niet gebruikt kan worden om een printer, harde schijf of iets anders aan te hangen.