Skip to main content

Hallo KPN,

 

Ik wil graag mijn mobiele abonnement en tv/internet thuis verlengen maar dit wordt op de website niet duidelijk aangegeven.

Ik heb zojuist net de klantenservice aan de telefoon gehad maar de medewerker was niet echt heel duidelijk hierover en de verbinding was niet echt helder

 

Ik zie kpn hussel in mijn kpn ID maar nergens staat er een modem of tv ontvanger, ik heb er nu een gratis maar als ik hem wijzig dan moet ik opeens 10 euro bijbetalen terwijl ik nu 7,50 korting krijg omdat ik dit combineer met mobiel.

Dan zie ik ook nog een ander abonnement (12maanden) met een v12 box en een 4k ontvanger maar daar geeft hij mijn 7,50 korting niet aan

Krijg ik die 5 euro korting en 2,50 als ik verleng met mijn mobiel en kpn internet/tv? (12maanden)

Of krijg ik ook een nieuw modem v12 als ik verleng bij hussel? want daar staan ook geen plaatjes van apparatuur

 

Ik wil graag duidelijkheid, dan weet ik ook waar ik aan toe ben

Hallo @Ginito88 ,

 

Of krijg ik ook een nieuw modem v12 als ik verleng bij hussel? want daar staan ook geen plaatjes van apparatuur

 

Wanneer krijg je de KPN Box 12?

Voorlopig begint de introductie van de KPN Box 12 bij nieuwe klanten, zij krijgen dit modem standaard geleverd bij een bestelling van KPN internet. Ook als je een ouder modem hebt dan de Experia Box v10(a) en als deze onverhoopt kapot gaat, dan krijg je ter vervanging de KPN Box 12. Er zijn twee uitzonderingen, in het geval van pairbonding krijg je de KPN Experia Box V10 en bij Sneller Internet Buitengebied krijg je de KPN Experia Box V10 of V10a.

 

De 4K ontvanger krijg je alleen als je ook het 4K pakket afneemt. 

Wat betreft de voorwaarden van KPN Hussel-Thuis (Internet en TV), die heb ik hieronder gezet. De regels van KPN Hussel zijn niet altijd voordeliger dan oudere abonnementen. Let er dus goed op of het voor jou wel voordelig is om over te stappen.   

Je kunt ook alleen voor jouw mobiele abonnement overstappen op KPN Hussel. Daar krijg je dan een korting van minimaal 2,50 per maand (kan ook 5 euro of 7,50 euro zijn bij de uitgebreidere abonnementen) zolang je ook minimaal internet afneemt bij KPN.  Maar geen verdubbeling van data meer ! Je kunt ook jou oude abonnement ongewijzigd laten doorlopen. Niet verlengen betekent ongewijzigd doorlopen tegen dezelfde voorwaarden en prijs. 

 

Zo werkt het huidige KPN Hussel Thuis : 

TV & Entertainment

Bij je Hussel Thuis abonnement kies je zelf of, en hoeveel tv’s je wil aansluiten. Kies bijvoorbeeld voor 0, 1 of 2 tv’s en kies zelf of je deze tv’s wil upgraden naar 4K of niet. Daarnaast bepaal je zelf of je NetflixSpotify (Family), FOX Sports, Films en Series, Videoland of een van de andere tv pakketten of OTT (Over-The-Top) diensten wil afnemen. Combineer je Hussel Thuis en Hussel Mobiel? Dan krijg je ook nog eens 5 euro korting op 1 van de onderstaande entertainmentpakketten!
 


 

De voordelen van Hussel staan hieronder in het groen: Op de goedkoopste mobiele abonnementen is de korting tegenwoordig nog maar 2,50.