Skip to main content
Vraag

Webpagina's laden niet via de wifi op mobiele telefoons

• 24 maart 2025
  • 7 reacties
  • 38 keer bekeken

Hallo sinds vorige week heb ik de nieuwe v14 box, alleen ervaren we een probleem met het laden van pagina's, op alleen onze mobiele telefoons het is niet 1 pagina maar meerdere, op de laptop laden de zelfde pagina's wel, voor de overstap nergens last van gehad.

Wie weet raad

7 reacties

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 3539 reacties
  • 24 maart 2025

​@Deklusser 

Er begint zich hier een duidelijk patroon af te tekenen dat de nieuwe KPN box (of update) nog (meerdere) kinderziekten heeft. Hier moet de KPN hier heel snel iets aan doen.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15
  • Moderator
  • 6963 reacties
  • 26 maart 2025

Hallo ​@Deklusser, welkom op de KPN Community. Dat is vreemd zeg en ook behoorlijk specifiek. Heb je de Box 14 ook al eens een reset gegeven? Het betreffen dan alleen specifieke pagina's op jouw mobiele telefoon? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 26 maart 2025

Hoi Remco, ik heb de box nog niet een reset gegeven, en het is niet alleen mijn mobiel maar bij iedereen en dat zijn er 5 en het vreemde daarvan is dat het op iedere mobiel andere sites zijn bv de telegraaf, blox, bitvavo, warmteservice, rabobank

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 26 maart 2025

Hoi Remco, de box een reset gegeven maar haalt niks uit helaas

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 27 maart 2025

Hoi Remco, het probleem zit in ipv6 heb deze nu uitstaan en nu laad wel alles, alleen heb ik nu een oranje lampje op de modem, zou fijn zijn als de kpn hier wat aan gaat doen

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15

Fijn dat je het dan toch aan de praat hebt gekregen, al ben ik het met je eens dat dit zou moeten werken. Het staat bij ons op de radar. Gebruik je de APN Internet trouwens op dit toestel?

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 31 maart 2025

Hoi Remco, er zijn 2 monteurs geweest uiteindelijk hebben ze de ipv6 uitgezet

Reageer