Skip to main content

Ik zie in een eerdere conversatie dat er bij oudere abonnementen nog steeds de mogelijkheid bestaat om gratis webruimte te gebruiken. Ik probeer dat bij mijn account te benaderen maar het werkt niet. Kan dit alsnog geactiveerd worden ? Wat moet ik daarvoor doen ?

Tot voor kort boden we inderdaad 200MB webruimte aan bij een KPN internetabonnement. Helaas zijn we daar nu mee gestopt. Ook voor oudere abonnementen is het niet meer mogelijk. 


Beste Jeroen,

dank voor je reactie. Ik zag in een andere correspondentie dat je recent het nog wel geactiveerd hebt. Ik heb 2 abonnementen, waarvan 1 heel oud (> 10 jaar). Daarop heb ik altijd webruimte gehad en die gebruik ik nog steeds. Met ftp kan ik daar ook nog steeds bij en onderhoud op doen. Nu zou ik de inhoud graag overzetten naar het andere abonnement omdat het oude abonnement gestopt moet worden ivm. verkoop huis. Alleen het andere abonnement (inmiddels ook enkele jaren oud) heeft geen webruimte. Ik had gehoopt dat je dat nog kon activeren.


Helaas, we zijn daar echt mee gestopt. Je zult het moeten zoeken bij een extern hosting. De huidige werkende homepages zijn nog actief en zullen dat ook nog blijven,


Je kunt bij een webhoster zoals bijvoorbeeld Yourhosting terecht. Goedkoopste pakket:

30 euro, kan je niet voor tobben. En dan heb je veel meer mogelijkheden dan bij KPN.