Skip to main content

Hallo, Hoe kan ik gratis ruimte benutten om een eigen website te gebruiken. Ik heb internet telefoon vast/mobiel tv van kpn.

 

U heeft een ouder abonnement? Geen Hussel abonnement? Van KPN? Niet van Telfort? 


Hallo ik heb alles in 1 standaard van kpn


Volgens mij biedt KPN al tijden die mogelijkheid niet meer.
De beste oplossing is zoeken naar gratis webruimte elders. Of een kleine investering te doen in een .nl domeinnaam. Voor een paar tientjes per jaar heb je al een uitgebreid pakket waar je een zee aan ruimte op hebt.


Hallo arien dank voor jouw reactie ik ga een andere oplossing zoeken


Even wachten op een KPN medewerker. Dan maakt deze het in orde. KPN bied die mogelijk wel voor de oudere abonnementen. Zoals u heeft. Het is wel maar 25 mb. Dat is niet veel.


Welkom op het forum @Wilkanters. KPN biedt 50MB webruimte aan bij de oudere abonnementen zoals @Nick83 aangeeft. Als je jouw profiel invult, dan kan ik afhankelijk van hoe oud het abonnement is, dit nog wel activeren. Er is echter geen ondersteuning meer op het maken en gebruiken van de webruimte. Wil je dat hebben, dan zou ik het advies van @AriënClaij65 opvolgen. 


Hallo jeroen welke gegevens heb je nodig


Als je jouw profiel invult, dan kan ik voor je aan de slag. 

 


Ik heb mijn profiel ingevuld


Ik heb de Homepage voor jou geactiveerd.  Het adres van je Homepage is http://home.kpn.nl/gebruikersnaam. Je kan d.m.v. een ftp-programma toegang krijgen tot deze ftp-server. Hier voer je het ftp-serveradres (ftp://home.kpn.nl poort 21) in, in combinatie met je gebruikersnaam en wachtwoord.


En gebruikersnaam on in te loggen is je volledige hoofd emailadres van de eerste mailbox die je hebt bij KPN. Gebruikersnaam in de url is het gedeelte wat voor het @ staat in dat emailadres. 


Ik probeer in te loggen met Filezilla, ik gebruik:
host: ftp://home.kpn.nl
gebruikersnaam: Primair e-mailadres met @kpnmail.nl
wachtwoord: mijn ww om in te loggen bij mail server
poort: 21

De melding welke ik terugkrijg is:
Status: Verbinden met 213.75.8.43:21...
Status: Verbinding gemaakt, welkomstbericht afwachten...
Status: Onveilige server, die geen FTP over TLS ondersteunt.
Opdracht: USER **********@kpnmail.nl
Antwoord: 331 Password required
Opdracht: PASS **********
Antwoord: 530 User cannot log in.
Fout: Fatale fout: Kan niet verbinden met server

Inloggen met deze gegevens kan wel op mijn mailserver.

Doe ik iets verkeerd of moet ik even geduld hebben.


Het kan zijn dat het emailadres wat u gebruikt een alias is. Of het adres is niet van de eerste mailbox. Log in op http://email.kpn.com. Dan ziet u dit:

Het bovenste adres moet u hebben.