Skip to main content
Vraag

Website stemacteren.nl niet bereikbaar via Wifi/LAN wel via mobiel netwerk

• August 28, 2025
  • 9 reacties
  • 85 keer bekeken

Hallo,

De website stemacteren.nl is niet meer bereikbaar vanaf mijn thuis netwerk, dit is van alle apparaten in het netwerk.

• IPV6 al uit gezet.
  • DNS in modem al aangepast naar cloudflare DNS om te testen maar geen verschil.
  • Verschillende browsers gebruikt.
  • Ping en tracert uitgevoerd, website is wel te bereiken maar laad gewoon niet.
  •  

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

• August 28, 2025

Nadat je de DNS instellingen in de Experiabox/KPN Box aangepast hebt moet je je pc/laptop nog opnieuw opstarten. Heb je dat gedaan? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 28, 2025

Ja dat heb ik gedaan

JanD
Superuser
  • Superuser
  • August 28, 2025

De website is door mij gewoon bereikbaar met de standaard KPN instellingen. ​@Ricardo_mulder en ​@Marlon92 

Stephan.z
Helper
Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • August 28, 2025

Probeer eens je cookies te verwijderen en probeer daar na nog eens om naar de pagina te gaan

• August 28, 2025

Gebruik je KPN Veilig ofzo? Of een ander beveiligingsproduct?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 28, 2025

Cookies zijn verwijderd en gaat niet op in dit verhaal vanwege verschillende apparaten. Kpn veilig gebruik ik niet, en daar kan het niet inzitten omdat het op alle apparaten niet werkt

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • September 2, 2025

Goedemiddag ​@Ricardo_mulder, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)

Heel vreemd dit, ook ik kan deze website namelijk zonder problemen bezoeken. Kun je de site wel bereiken met bijvoorbeeld een mobiele telefoon via 4G/5G? Ben benieuwd, dat zou namelijk sowieso moeten werken. Kijk voor de zekerheid ook eens in de modem/firewallinstellingen of de site misschien per ongeluk geblokkeerd wordt. Zie je bevindingen in ieder geval graag tegemoet!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 2, 2025

Het gekke is dus dat de site wel toegankelijk is als ik mn wifi verbinding uitzet. Dan laadt ie op m'n telefoon meteen en zonder problemen. 

Firewall is gecheckt en daar zat het probleem ook niet in

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • September 3, 2025

Het gekke is dus dat de site wel toegankelijk is als ik mn wifi verbinding uitzet. Dan laadt ie op m'n telefoon meteen en zonder problemen. 

Firewall is gecheckt en daar zat het probleem ook niet in

Dat had ik al wel verwacht, dat je de site met je mobiel via 4G/5G wel kon benaderen ​@Ricardo_mulder,

Sinds wanneer kun je deze website niet meer bezoeken? Neem aan dat het eerder wel heeft gewerkt? Het zou nog kunnen zijn dat je IP adres door de webhost is geblokkeerd. Via bijvoorbeeld mxtoolbox.com kun je dat controleren. Kan zeker geen kwaad om dat eens te checken! Ik zal hier ook eens navraag doen of er nog andere oorzaken zouden kunnen zijn.