Skip to main content

Ik zit met hetzelfde probleem als al die anderen hierboven.

Hoe moet ik de website van mijn dochter na 16 jaar van de homepage van HetNet halen?
Ik weet haar gebruikersnaam nog, maar het wachtwoord is blijkbaar niet goed, want met Filezilla lukt het keer op keer niet.

Wat te doen?

 

Alvast dank!

Richard

Hoi @Richard van de Velde . Welkom op het forum.

Dat kan ik waarschijnlijk wel voor je doen. Kun jij in je profiel aanvullen met je gegevens ( ik neem aan dat het op jouw naam staat?) Kun jij tevens het webadres van jouw dochter in je profiel zetten? Wil je mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?


@Richard van de Velde : Ik heb je een privéberichtje gestuurd. Kun je daar op reageren?

 


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.


Erwin is nog steeds niet opgelost. Ik had alleen geen tijd om nog te reageren, want mijn schoonmoeder kreeg Corona. Het gaat nu iets beter met haar.

 

Profiel heb ik bijgewerkt zoals je vroeg. 


Hoi @Richard van de Velde . Begrijpelijk dat jouw aandacht daar is eerst naar toe gaat. Ik ben blij dat het beter met haar gaat. 

Ik heb de bewuste website offline gehaald en ik wens jullie allemaal een goede gezondheid toe! 


Dank voor al je moeite en de beterschapswensen!

 

Groet, 

Richard