Skip to main content
Vraag

Website wil niet laden

• May 14, 2025
  • 4 reacties
  • 78 keer bekeken

Hallo,

Ik word echt een beetje knetter dat ik een website niet kan laden.

Hij blijft een fout aangeven, ik heb overal al in zitten rommelen, contact met KPN gehad en helaas geen succes.

Op de 1 of andere manier werkt het gewoon niet en ik heb het idee dat het aan een instelling van de WiFi ofzo ligt. Via mijn mobiele data (simpel) kan ik de site dus wel gewoon openen, zodra ik dan weer verbinding maak met WiFi, hetzij op mijn laptop of telefoon, doet hij het dus gewoon niet.

Mijn ouders hebben ook KPN, die hebben nergens last van.

Wáár ligt het aan? Ik word hier een beetje moedeloos cq hopeloos van.

Alvast bedankt voor het hopelijk verlossend antwoord.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

• May 14, 2025

Hallo ​@SharonMeijer 

Wellicht wordt die website geblokkeerd door 1 van de filters die je bij KPN kan aanzetten of als optie kan nemen (ESET thuis).

Heb je misschien het KPN malware filter aanstaan?

Je kan dat hier aan- of uitzetten: https://internet.veilig.kpn.com/

Of gebruik je ESET Thuis, die kan je hier beheren: https://mijn.dnsfilter.veiligthuis.kpn.com/

1 van de opties is het toevoegen of verwijderen van URL's aan de lijst met toegestane websites, daar kan je dan die website aan toevoegen.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 14, 2025

Welke van de ruim miljard websites kun je niet bereiken?

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • May 14, 2025

@SharonMeijer En wat zie je precies als je die website probeert te benaderen?

Jasper van KPN
Moderator

Welkom op de community ​@SharonMeijer. Het is lastig om er meer over te zeggen zonder meer te weten. De anderen hebben al een paar vragen gesteld die meer informatie kunnen geven. Kan je dat beantwoorden?

Dat het via andere aansluitingen wel lukt zou kunnen betekenen dat die website jouw ip-adres heeft geblokkeerd. Als dat zo is is het niet aan onze kant, maar aan hun kant. Maar zonder meer informatie is het gissen wat hier aan de hand is.