Skip to main content
Beantwoord

Weer geen internet met KPN zakelijk

• January 25, 2026
  • 3 reacties
  • 65 keer bekeken

Beste lezer,

In april ‘25 zijn wij via colportage benaderd voor een supergoede deal van KPN Zakelijk. 
In mei zou deze ingaan, 9e. 
Eigenlijk had ik toen al moeten opzeggen; je raad het al, we hadden die dag geen internet noch tv oid. 
De 10e kregen we verbinding en daarna begon alle ellende. Tientallen telefoontjes en monteursafspraken verder en in januari 26 nog steeds geen werkend internet. 
Terwijl we; 2 verschillende routers hebben gekregen en 2 glasvezel kastjes en bedrading. 
We kijken tv via de hotspot van Odido en ik wilde dat ik daar nog nooit was gegaan. 
KPN; jullie waren ooit zo goed. Maar tot op heden hebben wij hier geen ervaring mee. 
Na 8 maanden wil ik het contract ontbinden. 
Jullie komen je beloftes niet na, dit is in een gezin niet wenselijk. 
Jullie zien dat we meerdere keren per dag geen verbinding hebben zowel bedraad als draadloos. 
Regel je shit en kom je afspraken na!!!

Ik eis;

• restitutie van minimaal 6 maanden kon alles in één zakelijk 
  • onmiddellijke mogelijkheid het contract te ontbinden. 

Beste antwoord door JanD

Beste ​@EstherH1981 , je bent een zakelijke klant, dus kun je onder werktijd bellen met 0800 0403.

Dit forum is van consumenten voor consumenten en geen (zakelijke) helpdesk van KPN.

3 reacties

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • January 25, 2026

Beste Ester! Wat vervelend dat dit overkomt. Zullen we eerst maar even op taalgebruik letten? Zo schiet het natuurlijk niet op..…

Je bent altijd vrij om een klacht in te dienen:

https://www.kpn.com/algemeen/klacht

Maar verder kunnen we je op dit forum ook wel helpen met advies. 

Maar uiteraard wel op constructieve wijze. 🙂

JanD
Superuser
  • Superuser
  • Antwoord
  • January 25, 2026

Beste ​@EstherH1981 , je bent een zakelijke klant, dus kun je onder werktijd bellen met 0800 0403.

Dit forum is van consumenten voor consumenten en geen (zakelijke) helpdesk van KPN.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • January 27, 2026

Hoi ​@EstherH1981 , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community!

Allereerst uitermate zuur om te lezen dat je zoveel problemen ervaart sinds je bent overgestapt naar KPN. Helaas kunnen we je via deze weg niet verder helpen omdat deze Community puur op consumenten is gericht. Vanaf hier heb ik ook geen enkele inzage in KPN Zakelijk abonnement dus mijn advies zou zijn om hiervoor contact op te nemen met KPN Zakelijk op het nummer 0800 0403. Hopelijk wordt het vanuit daar snel voor je opgelost 🙏🏻