Skip to main content

Ik wil mijn abonnement wijzigen in Hussel Internet. Ik krijg als ik wil bestellen de onderstaande tekst.

Wegens een technisch probleem kunnen we momenteel je gegevens niet verwerken. Probeer het later nog eens.

Wie weet hoe ik dit kan oplossen

Bedankt.

 

Groeten Rob

Beste @Rob2712, welkom! Wat jammer om te lezen dat je hier tegenaan loopt! Ik zie dat je niet de enige bent, maar ik zie ook geen storingsmelding. Is het inmiddels wel gelukt? Ik help je er graag verder mee, als het nodig is. Wil je hiervoor reageren op mijn privébericht


Bedankt voor je reactie! Ik heb je pakket omgezet naar Hussel. Alle inhoudelijke informatie vind je in mijn privébericht. Als ik nog iets voor je kan betekenen, laat het vooral weten! 


Ik heb dus al 3 dagen precies hetzelfde, onmogelijk om over te gaan van Alles in 1 naar Hussel.

Ik zie dat dit heel vaak voorkomt als ik zoek op Wegens een technisch probleem kunnen we momenteel je gegevens niet verwerken… 

Wanneer komt hier nu een oplossing voor ?


https://forum.kpn.com/internet-9/wegens-een-technisch-probleem-kunnen-we-momenteel-je-gegevens-niet-verwerken-492401#post932028


Ha @RvdHeeft, goed dat je een eigen topic aangemaakt hebt! We beantwoorden vragen op volgorde van binnenkomst, dus je ziet vanzelf een bericht van mij of mijn collega's 🙂.