Skip to main content

Goedemiddag allen en kpn,

Waarom laat kpn z'n eigen klanten zo makkelijk door andere providers , "lijntjes"  in telaten pikken.. ( wat t-m nu bij mij heeft gedaan..en ook bezwaar ingdiend) nu moet ik erachteraan om t recht te breien , en een boete zal gaan opleveren ,om me tv en internet/wifi terug te krijgen..wat weer 2tot 3dgn duurt!

Maar dat kpn dat zomaar toelaat en of dat wel mag van T-M zomaar lijntjes inpikken…

 

Mvg

Dhr Groen

 

Hoi Paul_ ,

 

Heb gistermiddag inderdaad contact gehad...(hele relaxte vent btw..legde alles netjes en rustig uit)en als het goed is komt er morgenmiddag een monteur langs  die iets met de kabels komt doen zodat ik in ieder geval tv en weer internet/wifi heb..

Even afwachten nog maar ik heb vertrouwen!

 

Gr.

Rob

Van t mobile nog steeds niks vernomen..wel vreeemd..

 


Hoi Paul_ ,

 

Heb gistermiddag inderdaad contact gehad...(hele relaxte vent btw..legde alles netjes en rustig uit)en als het goed is komt er morgenmiddag een monteur langs  die iets met de kabels komt doen zodat ik in ieder geval tv en weer internet/wifi heb..

Even afwachten nog maar ik heb vertrouwen!

 

Gr.

Rob

Van t mobile nog steeds niks vernomen..wel vreeemd..

Fijn! Ja die afdeling weet exact hoe de vork in de steel zit qua technische levering en “kaping” etc. 


Goedemorgen..

Afgelopen vrijdagmiddag weer alles aangesloten..

Nu wachten op de rekening van t-mobile..😣

 

Dank kpn

Mvg

Rob


Goedemorgen..

Afgelopen vrijdagmiddag weer alles aangesloten..

Nu wachten op de rekening van t-mobile..😣

 

Dank kpn

Mvg

Rob

Top! Heb je in ieder geval diensten. Ik hoop dat het allemaal meevalt met T-mobile.


Reageer