Skip to main content
Vraag

wegkapen lijn

  • December 29, 2020
  • 7 reacties
  • 180 keer bekeken

Onze lijn is weg gekaapt door derde partij. Nu al een week afgesloten. Bleek t-mobiel te zijn.

Die hebben dag 1 netjes per direct geannuleerd. En melding naar KPN gedaan.

Maar 6 dagen verder heeft kpn nog niks gedaan, kan 10x bellen maar moet telkens afwachten.

11jaar klant met alles!! Ben er erg ontevreden over.

Graag zsm oplossing. Anders ben ik klaar met ze.



Admin: topic verplaatst naar juiste board

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Jose_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+11
  • Oud Moderator
  • December 29, 2020

Goedemiddag @Bertnijeb!

Wat een ontzettend vervelende situatie. Ik kan me voorstellen dat je hier heel erg van baalt. Zou je jouw gegevens (postcode, huisnummer, naam + geboortedatum v.d. contracthouder en laatste 3 cijfers van je IBAN) in je profiel willen zetten en hier een seintje willen geven zodra je dat hebt gedaan? Dan kijk ik met je mee!


  • Auteur
  • Deelnemer
  • December 29, 2020

Gereed


Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Ik zie dat de herstelafdeling is aangestuurd om de lijn weer opnieuw te activeren. Zij nemen dit nu helemaal op zich. Ik heb wel gezien jullie nu geen internet hebben gratis extra data op de 06 nummers die bij KPN actief zijn geactiveerd. Tevens heb ik een Digitenne aangevraagd voor jullie zodat er via een tv-toestel weer tv kan worden gekeken. 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • December 29, 2020

Oké fijn dat die extra data nu ook op de mobiel van mijn vrouw werkt.

Want als ik naar mijn werk ben (met mijn mobiel), werkt mijn hotspot thuis niet meer.

 


Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • December 30, 2020

Dat is zeker top, graag gedaan. Hopelijk snel duidelijkheid. 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 8, 2021

Spoed en herstel heeft nog steeds niks gedaan!!! Monteur is geweest, lijn is goed alleen niet geactiveerdt. Graag een nr van spoed/herstel! Of dat ze mij vandaag bellen!!

Nr is bij jullie bekend.

Voel me niet meer serieus genomen!!!

Na 2,5 week!!!!


  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 8, 2021

????