Skip to main content

Hoi @Wulsjuh . Welkom op het forum.

Is jouw pc/console bedraad aangesloten? Valt de verbinding overal weg? Of is dit alleen de wifi?

Kun je tevens je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?

Dag Erwin, zelfde probleem hier.

Bedraad weet ik zeker dat het weg valt, wifi-apparatuur die aangesloten is, is minder gevoelig hiervoor.

Sinds kort valt mijn verbinding dagelijks, soms meerdere malen per dag weg. Soms spontaan, echter kan ik het ook zelf reproduceren door enkel een groter bestand te downloaden. Zowel via Steam als in mijn browser. 

Ook bij het streamen van youtube valt de verbinding soms enkele seconden weg.

Vervolgens alle stappen doorlopen met de zelf-test van KPN, en vervolgens geprobeerd te bellen. Echter blijft ook de telefoon-meneer-bot mij vertellen dat hij nu de router wil resetten. De webhelp heeft dit ook al een paar keer gedaan, en voordat ik hier aan begon was dit ook mijn eerste ingeving.

Een hoop frustratie later, omdat er geen andere manier van contact is, blijft dit forum over.

Graag hoor ik spoedig van je!

admin: eigen topic aangemaakt.

Hoi @MaartenMD88 . Welkom op het forum.

Ik begrijp dat, door een groot bestand te downloaden, jouw bedrade verbinding wegvalt? Reboot het modem dan?

Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt? 


Wanneer ik een groter bestand download, weet ik vrijwel zeker dat het wegvalt. Echter gebeurt het ook plots op de dag. Vandaag rond 13:00, gisteren ook plots, de dag daarvoor ook in de middag. Etc.

 

Bij het wegvallen reboot de router niet. Het is echt een kwestie van een paar seconden.

Heb het profiel zoveel mogelijk aangepast! thanks voor de snelle reactie


Hoi @MaartenMD88 . Ik zie dat jij een gigabit verbinding hebt. 

Heb je kunnen uitsluiten dat het aan je pc/laptop ligt? Met andere woorden: Gebeurt het ook op een andere laptop/pc? 


Voor het probleem met de grote bestanden: dat kan zeker aan mijn pc liggen, kan dit niet testen op een ander apparaat aangezien die niet bedraad zijn en daarom gelimiteerd zijn in snelheid.

Voor de paar seconden disconnect: Dit heb ik ook meegemaakt op andere apparaten.

 


Heb je de mogelijkheid om misschien een laptop te lenen om de pc uit te sluiten. We zouden kunnen proberen om een monteur in te boeken maar dan is het wel belangrijk dat we het klantdomein hebben uitgesloten. Ook met het oog op kosten. Als de storing bij ons zit, is monteursbezoek sowieso gratis. 


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.