De laatste dagen erg veel last van haperend en zeer traag internet via de bekabelde route vanuit de V10 ExperiaBox via Devolo kastjes, maar ook als ik een Cat-kabel rechtstreeks op een pc aansluit.
Vaak meer dan uur geen contact.
Het gekke is dat de wifi contacten met tablet en mobiel wel goed blijven gaan, hierbij geen problemen ontdekt.
Uiteraard al een paar keer de V10 Box opnieuw laten opstarten..........
Is er wat aan de hand ergens??????
Admin: titel aangepast ter verduidelijking
Beantwoord
Wegvallen internet in Leiden ?
Beste antwoord door kareldussel
Erik,
Bedankt voor reactie.
Inmiddels ga ik ook geloven dat de diverse led-lampen/armaturen, die recent in mijn huis op diverse plaatsen zijn aangebracht, een grote rol spelen.
Ik ga met hulp van schoonzoons zorgen voor een vaste kabel verbinding naar boven. Weer net als vroeger met die coaxkabels voor tv boven langs de verwarmingsbuizen, dus nu cat-kabels.
Bedankt voor meedenken.
Bekijk origineelBedankt voor reactie.
Inmiddels ga ik ook geloven dat de diverse led-lampen/armaturen, die recent in mijn huis op diverse plaatsen zijn aangebracht, een grote rol spelen.
Ik ga met hulp van schoonzoons zorgen voor een vaste kabel verbinding naar boven. Weer net als vroeger met die coaxkabels voor tv boven langs de verwarmingsbuizen, dus nu cat-kabels.
Bedankt voor meedenken.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.