Skip to main content

Meerdere keren per dag valt mijn experiabox V10 uit en heb ik vaak seconden soms minuten geen internet. De verbinding start blijkbaar vanzelf weer op maar mijn Orbi satellieten hebben vervolgens enige tijd nodig om het Mesh Systeem onderling op te starten. zodoende geen WiFi totdat alles weer is hersteld. De Experia Box V10 al geheel laten resetten naar fabrieksinstellingen maar tot op heden geen resultaat. Betaal voor de 500Mb glasvezel aansluiting incl. KPN iTV veel geld maar het werkt echt slecht. is het vervangen van de Experia box V10 voor een andere router een oplossing of moet ik de Experia Box V10 gewoon vervangen omdat deze niet correct werkt?

Gr. Mike

Zou je de volgende keer dat dit gebeurt de NTU (glasvezelmodem) even stroonloos kunnen maken?

Komt de Experia Box daarna direct weer online?


Ook reeds geprobeerd, komt idd wel weer online. Maar kan zomaar enkele minuten daarna weer gebeuren. 


Omdat de Experia Box na het uit en weer aan zetten van de NTU direct weer online komt ben ik bang dat het probleem in de NTU zit en dat deze vervangen moet worden.

Ik hoop dat iemand van KPN mee leest en dit topic op zal pakken.


Hoi @Mike 1971952 . Welkom op het forum.

Dat klinkt niet goed en ik ben blij dat je zelf al een aantal zaken hebt geprobeerd. Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven? Dan ga ik die lijn eens doormeten.


Hallo @Mike 1971952 Ik was even nieuwsgierig naar de stand van zaken. Ik zie dat je niet hebt gereageerd. Als we je kunnen helpen lezen we het graag.