Skip to main content
Vraag

Wegvallen verbinding

  • January 14, 2021
  • 2 reacties
  • 54 keer bekeken

Hallo,

 

Vanochtend is de verbinding zowel wifi als bedraad volledig weggevallen. Tv's zijn niet gecheckt, mogelijk ook uit geweest.

 

In de logs van de v12 staat het volgende.

PPPoE-verbinding tot stand gebracht met gebruikersreferenties

PPPoE-fout: time-out  (6x deze melding)

WAN DHCP-client (1) gestart

Er is een WAN Ethernet-verbinding tot stand gebracht

WAN DHCP-client (1) gestopt

Wan Ethernet-connectiviteit is verbroken

TR-069-verbinding met (hengelo0.cust.kpn.net) is mislukt

 

 

Wat kan hier de oorzaak van zijn? En wat is er aan te doen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • January 21, 2021

Hallo @Boers8014 Hoe is de situatie nu? Heb je weer een goed werkende verbinding en was het een eenmalige uitval, of speelt het nog steeds? 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 21, 2021

Hallo @Boers8014 Hoe is de situatie nu? Heb je weer een goed werkende verbinding en was het een eenmalige uitval, of speelt het nog steeds? 

Het was gelukkig van korte duur.