Skip to main content
Beantwoord

wegvallen wifi

  • February 13, 2020
  • 4 reacties
  • 44 keer bekeken

omvormer in garage 4meter van huis eb daar slechte wifi om omvormer via pc uit te lezen.

versterker met bedraading maar helpt weing is de nieuwe draadloze beter ?

Beste antwoord door Erwin van KPN

Hoi @piet jac . Welkom op het forum.

Ik kan het lastig beoordelen. Als het allemaal beton en of ijzer is kan dat het draadloze signaal behoorlijk negatief beinvloeden. 

Je hebt dus een bedraad aangesloten wifi versterker? Is dat zo'n zwarte?  Heb je de wifi tuner al doorlopen? 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

  • February 13, 2020

Hallo @piet jac , gebruik je voor draadloos de 2.4-band of de 5.0-band?

Indien de 2,4-band kies voor kanaalbreedte 20 en niet voor 20/40, 40 of auto, dan heb je een groter bereik.

Kies ook voor een vast kanaal, bij voorkeur 1, 6 of 11, een beetje mee experimenteren en bij het beste kanaal dat kanaal gebruiken.

 


Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 17, 2020

Hoi @piet jac . Welkom op het forum.

Ik kan het lastig beoordelen. Als het allemaal beton en of ijzer is kan dat het draadloze signaal behoorlijk negatief beinvloeden. 

Je hebt dus een bedraad aangesloten wifi versterker? Is dat zo'n zwarte?  Heb je de wifi tuner al doorlopen? 


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • February 17, 2020

omvormer in garage 4meter van huis eb daar slechte wifi om omvormer via pc uit te lezen.

versterker met bedraading maar helpt weing is de nieuwe draadloze beter ?

Nee. Deze is voor dit doel ongeschikt. De schuur staat los van het huis? In dat geval zou een outdoor wifi accespoint waarschijnlijk wel uitkomst bieden.


Erwin van KPN
Moderator

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust!