Skip to main content
Beste,



Ik heb steeds last van weg vallend internet, nu is al het glasvezel kastje vervangen, maar heb er nog steeds last van, kan het niet te maken hebben met de aansluiting hier in de straat?

dit is al de zo veelte keer, ik kan dat echt niet hebben!!!



Mgv



Sander Kuipers 06-*****



Admin: 06-nummer weggehaald ivm privacy
Als je bij zo'n storing de stroom even van de NTU (glasvezel kastje) af haalt, heb je dan daarna vrijwel direct weer Internet?



Het probleem zit in ieder geval niet in de aansluiting in de straat. De glasvezel loopt vanuit jouw woning ononderbroken door naar de PoP (Point of Presence ofwel wijkcentrale).
Hallo @Sander Kuipers Dat is knap vervelend, natuurlijk. Ik maak uit je woorden op dat het niet de eerste keer is en dat je zelfs al iemand aan huis hebt gehad die het glasvezelkastje heeft vervangen? Voor mijn beeld: gaat het hier om wifi of heb je alles bekabeld aangesloten? Ik kijk in elk geval graag met je mee. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Dag @Sander Kuipers Hoe is de situatie nu? Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd, dus ik hoop dat het inmiddels is opgelost. Als ik je nog kan helpen vul dan je gegevens nog even in en ik kijk met je mee.
Er is gisteren een monteur langs geweest van de KPN, en het blijkt dat 1 van hun servers niet goed werkt, en daar zijn ze nu mee bezig, kan twee werk dagen in beslag nemen.
Duidelijk en dank voor de terugkoppeling, @Sander Kuipers Ik hoop dat het snel is opgelost.

Beste,

postcode 1317CN

Ik woon nu alweer 15 jaar in dit huis, nooit storingen gehad tot 6 jaar geleden met Kpn.
Toen kwamen ze met een verhaal aan dat de masten zijn gedraaid en een ander gebied moet meer bereik hebben, dus al 6 jaar lopen klagen , maar ze doen er niks aan, zo hebben de buren er ook last van. Maar het internet deed het prima 100Mbit down en 100 Mbit up,
werkte allemaal prima, tot aan 8 maanden geleden, 5 keer een monteur over de vloer gehad en uiteindelijk kwam er het op neer de server van kpn waar ik over ging , kreeg ik veel losse pakketten , dat wil zeggen om de zoveel tijd dat je internet word verbroken met een paar milliseconden. uiteindelijk werd geconstateerd, dus moest ik eerst van dit adres worden afgeschreven en later weer ingeschreven,
Raar maar waar, de laatste monteur die hier kwam heeft in de straat mijn glasvezel om geprikt naar wat anders en dan zou ik de volgende dag weer internet hebben en dat wat 14-10-2019, tot op heden nog steeds geen internet, en telkens als je ze belt komen ze met een ander verhaal aan zetten, dan zou eindelijk vandaag 5 november 2019 het overgezet zijn, prima kom thuis nog geen internet, weer een monteurs afspraak moeten plannen, er komt geen eind aan, Het duurste en de slechtste internet provider ooit KPN.
Woon in Almere, zou je denken dat het daar goed moet zijn met de dekking, zoal met telefonie en internet, drama. Ik zou het niemand aanbevelen om naar Kpn te gaan. En heel leuk z'n noodpakket, als je maar 4G hebt in huis, dus niet hier.

Mgv.

Sander


Dag@Sander Kuipers Welkom terug! Het is even geleden sinds je vorige reacties en je gaf toen aan dat het probleem dat je met je vaste internet had terug was te voeren op één van de servers. In dit bericht geef je meerdere zaken aan. Je geeft aan dat je nog steeds geen vast internet hebt, als ik het goed lees en dat je bezoek hebt gehad van diverse monteurs. Daarbij geef je nu ook verschillende dingen aan over het mobiele bereik, dat niet in orde is. Uiteraard minstens even vervelend, al staat dit los van problemen met vast internet: het zijn verschillende technieken. 

Omdat je meerdere dingen aangeeft is de situatie me nu nog niet duidelijk. Kun je me voor zowel de problemen met je vaste internet én de problemen met het mobiele bereik iets meer toelichting geven. Wat speelt er precies? Waar gaat het mis en wat is er tot nu toe voor je gedaan? 

Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

 


Zou vandaag die monteur komen van KPN, om 17:00 word ik **om 17:08 gebeld door KPN, ja sorry meneer de monteur komt pas morgen, we hebben een foutje gemaakt, IK ZOU NIEMAND KPN AANBEVELEN !!! Wat een **maatschappij.


Dag@Sander Kuipers Enorm vervelend dat dit is gebeurd. De monteur zal uiteraard een dringende noodzaak hebben gehad om de afspraak te moeten afzeggen, maar ik kan me voorstellen dat je er niet blij mee bent. Is er inmiddels al een nieuwe afspraak gemaakt? 

Dat je niet blij bent met de gang van zaken heb je inmiddels kraakhelder gemaakt. Het lijkt me nu dan ook het moment om daar iets aan te gaan doen. Zoals ik in mijn vorige bericht aangaf: je verhaal is me niet volledig duidelijk en ik heb echt enige toelichting van je nodig, zodat ik aan de slag kan. Kun je puntsgewijs aangeven wat er speelt? Verder heb ik je ook gevraagd om je gegevens in te vullen in je KPN Forum profiel. Die heb ik nodig om jouw gegevens te kunnen inzien én om te bekijken wat er eventueel al gedaan is door collega's van andere afdeling. 

Verder: ik werd er door mijn collega@Marcia_ op gewezen dat je een nieuw topic hebt aangemaakt, waar zij ondertussen in heeft gereageerd. Ik lees in dat topic dat je erg boos bent en dat er aan onze kant iets behoorlijk mis is gegaan. Niemand wil dat, maar helaas gebeurt dat soms. Uiteraard heb ik alle begrip voor de boosheid en frustratie die daarbij komt kijken. Ik ga dan ook mijn best doen om je zo goed mogelijk te helpen. Maar zoals Marcia al aangaf: dit kan niet zonder een duidelijke omschrijving van het probleem én het nodige respect voor onze huisregels en de moderators. 


En weer een strafpuntje voor @Bart_ voor het plaatsen van een niet werkende link. :confounded:


En weer een strafpuntje voor@Bart_ voor het plaatsen van een niet werkende link. :confounded:


Welke link werkt dan niet?


En weer een strafpuntje voor@Bart_ voor het plaatsen van een niet werkende link. :confounded:


Welke link werkt dan niet?

Een klein, maar hardnekkig dingetje waardoor je geplaatste links als html-code ziet. Had het inmiddels al hersteld.


Reageer