Skip to main content
Beantwoord

wegvallend internet

  • December 2, 2019
  • 7 reacties
  • 565 keer bekeken

Doraatje
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Mijn internet valt steeds weg. Als ik de probleemoplosser er op los laat krijg ik de melding: De verbinding tussen  uw toegangspunt, router of kabelmodem en internet is defect.

Wat nu te doen.

Beste antwoord door Doraatje

Monteur is geweest. Heeft een nieuw modem geplaatst en alles loopt nu als een tierelier.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hoi Doraatje en welkom op het forum! Goed dat je de probleemoplosser er al bij hebt gepakt, ik kijk graag je verbinding na. Wil je hiervoor jouw forumprofiel aanvullen met onder andere je postcode en huisnummer? Dan kan ik de verbinding doormeten. :slight_smile:  Valt het bekabelde internet dan ook weg of gaat het alleen om de WiFi? Mocht het alleen de WiFi zijn, dan raad ik je ook aan om de WiFi tuner in de tussentijd te laten draaien. Ik hoor graag weer van je! 


Doraatje
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 5, 2019

Sanne, ik heb zelf via jullie website de verbinding al een paar keer laten doormeten. Was helemaal ok. 


Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Helder, maar je internet valt nog steeds weg? Of is dit inmiddels ook opgelost? Zo nee, zou je mij dan nog willen laten weten of het alleen om de WiFi gaat, of ook de bekabelde verbinding? Ook heb ik hiervoor je adresgegevens nodig zodat ik de verbinding door kan meten. Die kun je invullen op je forumprofiel. Geef je me een seintje wanneer je dit hebt gedaan? 


Doraatje
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 12, 2019

Heb mijn profiel bijgewerkt. Internet valt nog steeds weg.

 


Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Update voor de meelezers: Er is een monteur ingepland voor komende maandag voor de wegvallende verbinding. We wachten het bericht van @Doraatje af of de monteur alles op heeft kunnen lossen. :slight_smile:


Doraatje
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • December 16, 2019

Monteur is geweest. Heeft een nieuw modem geplaatst en alles loopt nu als een tierelier.


Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Super! :smile: Fijn dat de monteur het op heeft kunnen lossen en bedankt voor de terugkoppeling!