Skip to main content

Goedenavond,

sinds twee weken last van internet dat wegvalt modem springt op storing. 
telefonisch contact gehad daarin werd beloofd dat het opgelost zou worden alleen is dit niet het geval vanavond 26-01-2020 al 8 keer dat de modem ermee stopt en ik hem uit moet zetten en vervolgens weer aan doet hij het weer een half uur en valt vervolgens weer uit graag hier een oplossing voor. 

Welkom, Wenneke! Vervelend dat je verbinding zo opspeelt. Welke Experia Box hebt je? En wat ervaar je verder als het modem ermee stop? Wil je jouw forumprofiel invullen en hier laten weten als je dat gedaan hebt? Dan gaan we hier samen naar kijken.


Ik heb het ingevuld 


Dank je, Wenneke. Ik zie hier ook verschillende verbrekingen in de afgelopen tien dagen. Bij het verdere doorlopen van de checks heb ik je Experia Box een reset moeten geven. Excuses voor de onderbreking. Het resultaat is wel dat we je Experia Box gaan vervangen. Een nieuw exemplaar ligt morgen bij het servicepunt in de Plus in jouw woonplaats. Je krijgt per sms ook nog meer info, en nog eentje morgen als het pakje daar ligt. Verpak de oude Experia Box in een doosje met onderstaande adres en nummer erop. Lever die daar in, dan krijg je de nieuwe mee. Vergeet ook je ID niet, daar vragen ze om.

 

Ordernummer 3841798
KPN Antwoordnummer 10119
2400 VB Alphen aan den Rijn


Hoi Erik,

bedankt voor je reactie en de moeite dus als ik het goed begrijp moet ik alleen mijn experts box omruilen bij de plus post nl service point  

 

mvg wendy


Klopt helemaal, je huidige Experia Box en z'n stroomkabel samen in een doosje met het ordernummer en adres erop. En als je dan daarmee bij het servicepunt komt nemen ze dat pakje aan en krijg je de nieuwe Box mee.


Goedenavond,

vanavond de nieuwe experia box aangesloten en heb vervolgens weer hetzelfde probleem nu alweer 3x uitgevallen en dat op 4 uur tijd. 
vind het heel vervelend worden en hoop dat jullie het weer oppakken want zo schiet het niet op


Nee, zo schiet het inderdaad niet op. Ik ga kijken of ik een monteur jou kant op kan krijgen. Zou je daarvoor alvast willen aangeven wanneer dat uit zou komen?

Dan nog, om met zekerheid te kunnen bepalen of een monteur nodig is, een paar extra vragen.

Zie je, tijdens de uitval, ook de lampjes veranderen op de Experia Box? Zo ja, welke en hoe veranderen ze?

Verder, valt je tv ook uit op zo'n moment? En, zie je ook dingen veranderen, qua lampjes e.d. op je 4G modem?

Zou je, om te testen, het 4G modem eens willen loskoppelen van de Experia Box, en dan een paar uur aankijken of de storing dan ook optreedt.


Hoi erik

mijn modem veranderd inderdaad van kleur het services en het internet lampje gaan rood branden tv valt weg omdat er geen internet meer is het 4 g modem krijgt ook een reis lampje. 
 

ik ga vanavond als ik thuis ben even het 4g modem loskoppelen om te kijken of er dan verschil is. 
 

in de middag kan ik eigenlijk altijd wel alleen op maandag niet 


Goedenavond,

ongeveer een uur geleden de 4g modem los gekoppeld en zojuist weer een uitval gehad van het internet en tv


Dan is het duidelijk dat het hem niet in de Experia Box zit en dat hier een monteur nodig is. Ik heb er zojuist eentje gepland voor de eerst mogelijke datum en tijd binnen wat jij aangaf. Dat is geworden woensdagmiddag, 6 februari. De monteur komt tussen 14:00 en 16:00. Je krijgt een bevestiging van deze afspraak per sms en e-mail.


Hoi Erik,

 

bedankt voor je moeite en hoop dat het donderdag opgelost gaat worden 

groetjes wendy


Hoi Eric, 

 

vorige week inderdaad monteur kpn geweest die kreeg het het niet helemaal opgelost vervolgens afspraak voor vanmiddag gemaakt 13-2 heel de middag zitten wachten en geen monteur geweest. 
 

het is dat ik hier alleen kpn aankan anders was ik per direct overgestapt naar een andere provider. 
Ik vind dit echt niet kunnen en zeker ook een tegemoetkoming tegenover moet staan aangezien ik al een maand aan het rotzooien ben met het internet en tv 


Oei, dat is niet zo mooi, Wenneke! Ik heb gelijk gekeken hier en ik zie dat er een technische melding openstaat. Daarin geeft de monteur die bij je geweest is aan dat je IS/RA punt onder je caravan niet bereikbaar is. Hij heeft met je afgesproken dat je zorgt dat die wel bereikbaar is en vervolgens contact opneemt om een nieuwe afspraak te maken voor de 13e. Alleen, naar wat ik hier zie is dat laatste niet gebeurt. Er is namelijk geen afspraak voor de 13e. De technische dienst heeft je in de tussentijd een aantal keer een sms gestuurd, voor het laatst op de 10e, met daarin de vraag om contact op te nemen. Dat kan nog steeds. Ik raad je dan ook aan om te bellen naar het nummer uit de sms. In de sms staat ook de code die je nodig hebt om gelijk uit te komen bij de juiste mensen. Zij kunnen dan met jou een nieuwe afspraak maken.