Skip to main content

Mijn internet verbinding valt spontaan weg erg lastig aangezien we nu veel vanuit huis werken . Zodra dit gebeurt moet ik mijn kon modem stroomloos maken 5 min wachten dan doet hij het weer even ook branden op hem modem dan alle lampen rood en oranje ook bij service. Als ik online kijk staat er dat dit kan gebeuren en dat de reset voldoende moet zijn maar dit 2a3x per dag het is niet zo dat enkel de wifi weg is maar gewoon de gehele verbinding dus ook de tv 

iemand enig idee hoe dit kan en wat er gedaan moet worden om het op te losse.

Ai, @Andre2000 Dat is knap vervelend en je hebt al een aantal dingen uitgeprobeerd. Speelt het probleem nog steeds? Ik ga uiteraard met je meekijken, dus ik heb wat gegevens van je nodig. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Verder: je hebt een herstart gedaan van je Experia Box. Wil je 'm eens een volledige fabrieksreset geven? Hier lees je wat je moet doen. 


Goedemiddag Bart 

ik heb de reset knop al ingedrukt helaas geen verbeteringen 

het wegvallen gebeurt nog steeds vandaag iets minder maar gisteren wel weer 

ik heb de gegevens aangevuld 

hoop dat je iets kan doen 

gr Andre


Ik hoop het ook, @Andre2000 en ik ga kijken wat ik kan doen. Nog een extra vraag: heb je alles rechtstreeks en bekabeld aangesloten? Ik zal vanuit hier ook je Experia Box een fabrieksreset moeten geven, dus hou daar rekening mee. 


Ja alles is bekabeld heb je de reset al gedaan want vanochtend is het alweer 2x voor gekomen dat alles gereset moest worden 


Hallo @Andre2000 Ik heb 'm zojuist terug naar de fabrieksinstellingen gezet. Wil je het straks eens controleren? Heb je er wellicht een switch tussen? Wil je die er eens tussenuit halen? Ik hoor het graag! 


Er zit wel een switch tussen maar deze gaat enkel naar de slaapkamers de rechtstreekse lijnen vallen ook weg

trouwens de verbinding valt nu nog weg ik wordt hier echt niet goed van  


Ik heb 'm nogmaals doorgemeten, @Andre2000 en we gaan inderdaad je Experia Box vervangen. Morgen kun je 'm al omruilen. De details heb ik in een privébericht naar je gestuurd. 


Ok bedankt voor je hulp 

fijn weekend


Erg jammer er achter te komen dat het pakket niet op tijd bij het ophaal adres is afgeleverd zodat ik dus maandag nog steeds last heb totdat ik het kan ophalen aangezien werk gewoon om 08.00 begint kon het pakket niet gewoon naar mijn huis gestuurd worden zou een stuk makkelijker zijn geweest ??


Dag @Andre2000 Heb je 'm inmiddels wel binnen en werkt alles zoals het moet? Jammer om te lezen dat aflevering vertraagd was. Het is de reguliere gang van zaken dat we de omruil via een afleverpunt verwerken. Natuurlijk ben ik me er van bewust dat de huidige situatie anders is, maar de meeste van onze klanten waarderen het juist enorm dat ze niet thuis hoeven te blijven voor de levering en zelf kunnen bepalen wanneer de omruil plaatsvindt. Verder bespaart het ook de nodige ritjes van een koerier. 


Reageer