Skip to main content
Beantwoord

Wegvallend internet

  • December 22, 2020
  • 2 reacties
  • 20 keer bekeken

awerf
Nieuwkomer

Je kan KPN op geen enkele manier bereiken.

Sinds overgang Telfort naar KPN veel last van dippend internet.

Opnieuw opstarten router geeft geen oplossing.

Wifi Manager al langere tijd op: "De Wifi Manager doet het even niet”

Werkend in de ICT zorg geeft dit nu echt problemen.

Ik kan niet even tot kerst wachten zoals de opmerking bij de Wifi Manager omschrijft.

KPN graag met SPOED een oplossing!

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Beste antwoord door Jasper van KPN

Welkom bij ons op het forum @awerf, de Wifi manager heeft het een tijdje niet gedaan inderdaad, maar inmiddels werkt die weer. Als je die nu doet, wat komt er dan uit? 

Ik snap dat je graag snel een antwoord en oplossing wilt, hou er rekening mee dat dit een forum is. We behandelen vragen op volgorde van binnenkomst en als het druk is kan dat, zoals je merkt, langer duren. Voor sneller contact kan je altijd bellen met 0800-0402 of een chat starten via de website.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 28, 2020

Welkom bij ons op het forum @awerf, de Wifi manager heeft het een tijdje niet gedaan inderdaad, maar inmiddels werkt die weer. Als je die nu doet, wat komt er dan uit? 

Ik snap dat je graag snel een antwoord en oplossing wilt, hou er rekening mee dat dit een forum is. We behandelen vragen op volgorde van binnenkomst en als het druk is kan dat, zoals je merkt, langer duren. Voor sneller contact kan je altijd bellen met 0800-0402 of een chat starten via de website.


Jasper van KPN
Moderator

Ik heb geen reactie meer van je gezien @awerf. Ik hoop dat dat betekent dat het met bovenstaande bericht is gelukt. Als dat niet zo is, dan denk ik graag met je mee.