Skip to main content

Hi,

Sinds enkele weken heb ik dat mijn internet dagelijks meerdere keren uitvalt dan komt die na een ogenblik weer terug en soms moet ik de modem resetten.

Eerste gedachte was, de kabels zijn defect,verschillende kabels getest en nog steeds zelfde resultaat

Tweede gedachte,experia box is defect, voor een lange tijd had ik een v9 dus die dan gewisseld voor een v10 en dan nog vervolgens voor een v12 en je kan dan raden, probleem is nog steeds niet opgelost.

Vorige week kwam de monteur langs,heeft die alles getest en alles blijkt in orde te zijn aan beide kanten maar de probleem blijft.

Kpn gebeld,zij zien ook geen problemen dus ze hebben het naar de backoffice gestuurd en dat het nog een week kan duren voordat ze contact met mij opnemen dus ging zelf verder met toubleshooten en het blijkt dat het gebruik van bekabeld internet zorgt ervoor dat de internet hele tijd wegvalt.

Die theorie heb ik ook gestest en dat blijkt ook de probleem te zijn, meerdere apparaten getest,downloaden met wi-fi is geen probleem,downloaden met kabel zorgt dat die 10 uit 10 keer uit valt

 

Zou iemand mij kunnen vertellen wat de oorzaak is en hoe ik het kan oplossen?

 

Mvg,

M.winnicka.

Hoi @M.Winnicki. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat jouw internetverbinding soms wegvalt. Heb je al eens geprobeerd om het netwerkkabeltje in een ander netwerkpoortje gestopt of een andere kabel? 


Reageer