Skip to main content

Ik heb al maanden lang wegvallend traag en zeer slechte internet en tv ! Ik betaal €90 per maand voor niks klanten service is totaal niet te bereiken of ze beloven dingen maar komen niet na! Ben al 14 jaar klant en ga alleen maar meer betalen voor een waardeloze service en nieuwe klanten krijgen alles! Hoge kortingen lage maand facturen en meer pakketen en extra’s hier voor! Wanneer komen jullie is een keer over de brug met iets goeds en wel een werkende kpn netwerk! Zit er over na te denken om maar lekker over te stappen want dan krijgt een klant namelijk wel goed werkende service en meerdere pakketen voor de helft minder aan maand lasten!

 

Admin: bericht aangepast op basis van onze huisregels

Welkom op de community @Djadjedjo, een wegvallende verbinding is natuurlijk vervelend. Uit je bericht kan ik nog niet halen wat er precies wegvalt, is dat het internet (bedraad of draadloos), is dat tv of iets anders? Wat gebeurt er als het wegvalt, krijg je een foutmelding, veranderd er iets aan de lampjes op het modem?

Wij zien niet wat jij ziet, wij weten alleen wat jij ons vertelt. Om met je mee te kunnen denken hebben we meer nodig. Als het makkelijker is om het telefonisch uit te leggen kan dat ook, we zijn bereikbaar op 0800-0402.


Reageer