Skip to main content

Ik ben nu bijna een jaar klant van KPN nadat ik hiervoor bij Budget en NLE internet en TV heb afgenomen. In die jaren heb ik nooit problemen ondervonden (op het KPN netwerk), maar sinds ik ben overgestapt naar KPN alleen maar ellende. Heel vaak contact, maar zonder oplossing. In mijn laatste gesprek werd er gemeld dat er problemen zijn met de modum van KPN en dat ze daar voorlopig niks mee kunnen, maar dat er hard aan gewerkt wordt. NU weer weken verder nog steeds dezelfde ellende en geen oplossing.

Allereerst zijn er mensen met dezelfde problemen?

Mijn beeld valt vaak uit (melding geen internetverbinding), beeld loopt soms vast, geluid begint te kraken. Nadat ik alles heb uitgezet en weer opgestart doet hij het weer, maar soms 2-3 keer storing per avond.

En waar kan ik een mail heen sturen met klacht?

Kpn is niet bereikbaar via mail. We kunnen proberen u hier te helpen. Is de ontvanger direct met een kabel aangesloten op het modem?

Zoals aangegeven hebben juliie mij al heel vaal proberen te helpen (is vast wel ergens vastgelegd) maar zonder resultaat. De laatste collega gaf aan dat het type modem problemen geeft?? Al met al kom ik geen steek verder. Ik hen ondertussen alle stappen al 10 keer ondernomen en dat helpt ook allemaal niet. Wil niet meer alle stappen opnieuw doorlopen. Het houdt een keer op. Dus graag compensatie, maar het liefst het abonnement voortijdig beëindigen. Dit kan zo niet langer. Vanavond al weer problemen. Als jullie niet kunnen leveren wat er beloofd wordt moet er een oplossing komen. Ik hoor graag. Mijn gegevens zijn bekend.

Wij hebben u hier nog nooit gezien dus laat staan geholpen. Op het forum helpen klanten elkaar. Er is hier erg veel kennis misschien wel meer dan bij de klantenservice. We helpen u graag!

Excuses dacht dat het KPN was die reageert

En ja, hij is rechtstreeks aangesloten

En het is puur alleen de tv die problemen geeft of zijn er ook andere dingen waarvan u zegt dat loopt niet lekker.  Bijvoorbeeld een storingslampje op het modem of de pc doe het ineens niet meer doet. Welk type ontvanger heeft u?

Alleen tv inderdaad

Wat is het type tv kastje? Deze al een keer volledig naar fabrieksinstellingen teruggezet? 

Ook fabrieksinstellingen opnieuw ingesteld en ook al nw tv ontvanger ontvangen. Al 10 x alle mogelijke manieren de boel ingesteld. Resets thuis en ook op afstand, maar probleem blijft bestaan. Vandaar ook mijn vraag of er meer mensen zijn met problemen met dezelfde modem

Ha @DoornbosD, jammer om te lezen dat het nu met de overstap ineens een stuk slechter lijkt te gaan! In principe zijn er geen problemen met deze Box 12 in combinatie met de TV+ Box, natuurlijk kan het zijn dat jouw Box 12 niet naar behoren werkt. Dan is het wel vreemd dat het alleen met de TV+ Box niet goed gaat. Heb je de kabel tussen de TV+ Box en de Box 12 ook al eens vervangen? Gebruik je de HDMI-kabel die bij de TV+ Box geleverd is?

Hallo @DoornbosD, hoe staat het er nu voor? Mocht de community nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten!

Over wat voor medium loopt de verbinding naar de buitenwereld, glasvezel of DSL (koperen telefoondraden) ?
Het klinkt alsof de verbinding even wegvalt en herstart, iets wat bij DSL kan gebeuren.

En hoe is het TV kastje met het modem verbonden ? Met een kabel is het beste.

En waar kan ik een mail heen sturen met klacht?

Nee, dat kan bij een “modern” bedrijf niet natuurlijk :-/

Reageer