Skip to main content

Goedemorgen ik heb al bijna 8 of 9 jaar internet met kpn en de hele tijd kan dezelfde modem om een ​​modem vervanging vragen, want in het oude internet moet ik de hele tijd resetten en na 10 minuten is het signaal weg en is er geen signaal op de dichter in de slaapkamers helemaal😡😡😡😡

Admin: Titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid van je topic

Goedemorgen ik heb al bijna 8 of 9 jaar internet met kpn en de hele tijd kan dezelfde modem om een ​​modem vervanging vragen, want in het oude internet moet ik de hele tijd resetten en na 10 minuten is het signaal weg en is er geen signaal op de dichter in de slaapkamers helemaal😡😡😡😡

Hallo @Monikak , welk merk en typenummer modem heb je?


Experia box v8


Hoi en van harte welkom @Monikak. Goed dat je aan de bel trekt als je verbinding het niet goed meer doet. Dankzij JanD weten we al dat je een Experia Box V8 hebt. 

Wat gebeurt er precies als internet wegvalt, vallen er ook lampjes uit op de Experia Box? Het resetten dat je noemt, hoe doe je dat precies? Er zijn verschillende manieren van resetten. Heb je de Experia Box al een volledige reset volgens stap 2 gegeven? En vul je ook meteen je forumprofiel zo volledig mogelijk in? 


Hoi en van harte welkom @Monikak. Goed dat je aan de bel trekt als je verbinding het niet goed meer doet. Dankzij JanD weten we al dat je een Experia Box V8 hebt. 

Wat gebeurt er precies als internet wegvalt, vallen er ook lampjes uit op de Experia Box? Het resetten dat je noemt, hoe doe je dat precies? Er zijn verschillende manieren van resetten. Heb je de Experia Box al een volledige reset volgens stap 2 gegeven? En vul je ook meteen je forumprofiel zo volledig mogelijk in? 

@Monikak Ik heb nog geen nieuwe reactie van je gezien, ik hoop dat het een goed teken is. Zo niet, laat het hier gerust weten. Als je dan ook meteen je gegevens invult, help ik je verder.