Skip to main content
Beantwoord

Wegvallend internet met Box 12 en SuperWifi 2 punten

• June 2, 2025
  • 3 reacties
  • 24 keer bekeken

Hallo allen

Hier ook sinds een paar weken een regelrechte drama. Ik heb van kpn de V12 mogen ontvangen. Omdat ik alle stappen had doorlopen van de v10 en toen deed deze dus niets meer.

Heb ook 2 super wifi punten van kpn, deze gaan ook opeens op rood.. Alles heeft altijd netjes gewerkt. Nu valt gewoon de wifi en zelf het bekabelde internet weg. (Meterkast hangt mijn Somfy tahoma box (bedraad aangesloten) en die gaat dan ineens rood branden. Dus internet weg.

Vanmorgen alle stappen doorlopen. Modem gereset, via de app wifi punten terug geïnstalleerd. En gaan.

Je mag een eigen wachtwoord kiezen voor je router. Maar als ik later via mijnmodem.kpn wil kijken. Kent hij heel mijn wachtwoord niet..

Zo kan ik niet thuis werken. En de kids die klagen ook omdat ze hun games nu niet online kunnen doen. (Wat het minste probleem is uiteraard.) 

Als het zo nog een paar dagen duurt, stap ik over. 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Beste antwoord door Marcia van KPN

Superfijn! Heel goed om te lezen dat het nu met de nieuwe software is opgelost. Daar was ik ook voorzichtig vanuit gegaan, dus goed dat je nog een keer gebeld hebt. Ik deel hieronder nog even een linkje naar en artikel in onze Kennisbank. Daar staat veel informatie over de nieuwe KPN Software. Mocht je dit interessant vinden, kan je het eens doorlezen. 

Voor andere vragen ben je natuurlijk ook welkom hier, de community helpt graag :-).

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ha ​@mkaijser, welkom op de community en sorry voor deze late reactie! Hoe staat het er nu voor met je internet? Kan je me laten weten welke versie van de Box 12 je hebt? Open een browser en ga naar http://mijnmodem.kpn of http://192.168.2.254. Op de inlog pagina wordt de firmwareversie weergegeven. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 12, 2025

@Marcia van KPN 

Ik ben uiteindelijk goed geholpen door Meneer  Roelof van de  klantenservice. 

Hij zag dat er verkeerde software op mijn nieuwe V12 stond. Welke dus stoorde met de superwifi punten. Ook zag hij dat er een fout zat bij mijn opgeslagen data bij KPN. Mijn oude router de experia v10 had data weggeschreven met een fout. Ik kom dus ook helaas mijn oude netwerk naam en wachtwoord niet meer gebruiken. Het duurde al met al 3uur bij elkaar.

Maar ik moet zeggen heb nog maar 1 storing gehad in de tijd dat alles weer "normaal" functioneert. Storing was dat ineens het superwifi punt rood ging knipperen (bekabeld aangesloten). 

Uiteindelijk toch goed geholpen.. Het kan dus wel 😉

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 12, 2025

Superfijn! Heel goed om te lezen dat het nu met de nieuwe software is opgelost. Daar was ik ook voorzichtig vanuit gegaan, dus goed dat je nog een keer gebeld hebt. Ik deel hieronder nog even een linkje naar en artikel in onze Kennisbank. Daar staat veel informatie over de nieuwe KPN Software. Mocht je dit interessant vinden, kan je het eens doorlezen. 

Voor andere vragen ben je natuurlijk ook welkom hier, de community helpt graag :-).