al even word ik geteisterd door het weg vallen van wiffie. ik heb daar niet gelijk er in.Dag mb's. Bij de tv precies het zelfde maar die hersteld redelijk snel. Tot gisteravond. Niet meer aan de praat te krijgen. ga ik bellen sturen ze n link. Wat heb ok nou aan n link als ik geen wiffie heb en mijn mb' er op 6 dagen er door grdraaid heb. Er is n monteur onderweg. ik ga me nog maar eens raad plegen want mb's naar de klote en geen tv daar vind ik het te duur voor KPN!
Bericht afgesplitst van Hoe kan ik een klacht indienen?
Beantwoord
Wegvallend wifi
Beste antwoord door Marcia van KPN
Hallo @boefje28 , welkom! Begrijp ik goed dat je een probleem met je vaste diensten hebt? Vooral dat het wegvalt, zowel internet als televisie? Dat kan natuurlijk eens gebeuren: het zijn immers producten die kapot kunnen gaan. Fijn dat wij hierop anticiperen met het sturen van een monteur. Dan is het het snelst verholpen! Wanneer komt deze? En als deze al geweest is: is het nu opgelost? Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat je het me dan weten?
Bekijk origineelDit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.