Skip to main content

Wegvallend wifi op sommige apparaten

• January 19, 2025
  • 1 reactie
  • 17 keer bekeken

Hier hetzelfde probleem. Diverse keren valt de wifi zogenaamd weg. Tegelijkertijd heb ik op de IPad , telefoon van mij en die van mijn partner gewoon verbinding. Dus het is niet dat de totale wifi uitvalt. Vervolgens opnieuw verbinden met het netwerk en de televisie werkt weer. Vooral na de laatste software update is dit nog erger geworden dan na de update hiervoor. Voor de laatste 2 updates van de software had ik dit probleem nooit. Als dit zo blijft duren heb ik mijn langste tijd bij kpn gehad. Vroeger Ziggo gehad en daar werkte altijd gewoon alles.

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag gemaakt

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@Jef1964. Welkom op de community! Wat vervelend dat je wifi-verbinding op de televisie steeds wegvalt, terwijl andere apparaten wel goed blijven werken. Ik begrijp dat dit erg frustrerend kan zijn.

Misschien kun je de volgende stappen proberen om het probleem op te lossen:

1. Herstart je modem en televisie: Dit kan helpen om tijdelijke verbindingsproblemen te verhelpen.
  2. Gebruik een kabelverbinding: Als je televisie dicht bij de modem staat, kan een netwerkkabel storingen voorkomen en voor een stabielere verbinding zorgen.
  3. Reset je modem naar de fabrieksinstellingen: Dit kan soms een oplossing bieden voor aanhoudende verbindingsproblemen.

Mocht dit niet helpen, neem dan eens een kijkje in de onderstaande topics. Hier vind je handige tips om je wifi-netwerk te optimaliseren.

Laat je ons weten of het hiermee lukt? We denken graag met je mee!

Â