Skip to main content

Sinds afgelopen week valt hier telkens de internet verbinding en TV weg. Dit is binnen een aantal dagen minimaal 3 tot 4 keer gebeurt. Herstarten van de Experia Box verhelpt het probleem, maar komt de volgende dag weer terug. 

Het apparaat is al eens gereset en de stroomkabel is er ook al voor de (geadviseerde) 5 minuten uitgehaald en daarna ingeplugd en opnieuw gestart. Probleem komt nog steeds terug. Kan het zijn dat de Experia Box aan het einde van zijn tijd is? Zo ja, wat zijn de vervolg stappen? 

Hoi @Frans N . Welkom op het forum!

Wat een ergernis! Gelukkig heb jij je profiel al ingevuld en kon ik gelijk jouw lijn doormeten. Om jouw thuissituatie als oorzaak uit te sluiten heb nog een aantal tips:

-check nog even de kabels en of die geen beschadigingen vertonen. Kijk ook even of de stekkertjes goed ingeklikt zitten.

-Je hebt, als het goed is, ook een glasvezel kastje. Heb je die ook al twee minuutjes van de stroom af gehad?  Zo niet, graag even spanningsloos maken.

-je noemt reset. Wat bedoel je daar mee? Kun je omschrijven wat je precies gedaan hebt?

Als het probleem blijft, laat het weten! Dan pakken we daar de draad op!


@Erwin_ 

Dit alles al geprobeerd en geen problemen ondervonden met de bekabeling. 
Met de reset bedoel ik dat de reset knop is ingedrukt zolang totdat het lampje aangaf dat hij bezig was met de reset.

Graag hoor ik de vervolg stappen! 

Met vriendelijke groet,

Frans.


@Frans N . Ik heb geen mobiel nummer van jou. Kun je je mobiele nummer in je profiel zetten en mij een seintje geven?

 


@Erwin_ 

Staat bijgewerkt! 

 

 


Leuk je even gesproken te hebben. Er komt een nieuwe experiabox jouw kant op.

Mocht dat niet de oplossing zijn, laat het weten!


@Erwin_ 

Zeer bedankt en ik laat het even weten!


@Erwin_ 

De box is binnen zeer bedankt Erwin, alleen hebben zich nu andere problemen laten zien. 
https://forum.kpn.com/internet-9/internet-verbinding-bekabelt-is-zeer-slecht-495555


Namens Erwin: graag gedaan. Ik heb ook in je andere topic gereageerd. Ik zie dat het nu opgelost is?