Skip to main content

Een aantal keren per dag valt internet, tv en wifi weg. Het lampje services op de Experia box wordt dan rood. 

Hallo @CeBo Dat klinkt niet goed en ik kijk graag met je mee. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


Gedaan Bart. 


Volgens mij heb jij al telefonisch contact gehad, @CeBo . Kan dat kloppen? Ik zie voor morgen een monteur gepland staan.


Klopt, ik heb van alles al getest, vandaag ging het verder goed trouwens!


Prima, @CeBo Ik ga er vanuit dat alles in orde komt. Laat je weten hoe het is afgelopen? 


Helaas niet. Volgens de monteur en zijn telefonisch contact met KPN, zit de storing in een koppelkast hier in de buurt. Het schijnt dat daar al eerder problemen mee zijn geweest. Er is al een keer een printkaart in deze kast gewisseld. Het probleem is door de monteur teruggelegd bij KPN. Ik hoop, dat het snel wordt opgelost. Vandaag alweer 2x uitval gehad!

Mvgr., Cees


De hele avond weer drama, constant wegvallend/stilstaand TV beeld, moet snel opgelost worden. Voor mijn werk ook erg belangrijk om ook constant en stabiel internet te hebben, anders moet ik helaas overstappen. Hou mij svp op de hoogte van de acties!

Bvd en groet C. Both 


Hallo @CeBo Ik zie inderdaad dat de monteur bij je langs is geweest. Hij/zij heeft doorgegeven dat er inderdaad meer aan de hand is en men gaat er mee aan de slag. Uiteraard zul je hiervan op de hoogte worden gehouden. 


Reageer