Skip to main content
Beantwoord

Wegvallende internetverbinding

• November 15, 2019
  • 4 reacties
  • 32 keer bekeken

Beste, 

Ik heb helaas hetzelfde probleem. Ik heb al gereset en ook doormiddel van de wifi tuner de wifi 'verbetert' maar vooralsnog werkt het niet. Helaas ben ik ook net klant ik heb hiervoor Telfort gehad en ben overgstapt op KPN in verband met het samengaan van de twee bedrijven. Ik heb er echt spijt van bij Telfort had ik hele goede en snelle internet. Ik kan niet eens normaal Youtube kijken of het loopt al 20x vast. 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt, afgesplitst van deze

Beste antwoord door Joep1965

Heb je het modem al een harde reset gegeven? Heb je bekabeld ook uitval of alleen met Wi-Fi?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • November 15, 2019

Welke experiabox heb je?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 15, 2019

Experiabox v10a

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • Antwoord
  • November 15, 2019

Heb je het modem al een harde reset gegeven? Heb je bekabeld ook uitval of alleen met Wi-Fi?

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Beste @Yhm, welkom! Ik ben ook benieuwd of het terugzetten naar de fabrieksinstellingen van de V10A iets opgeleverd heeft. In flink wat gevallen zijn de problemen daarna verholpen. Mocht dat bij jou niet zo zijn, wil je het dan laten weten? We helpen je graag verder.