Skip to main content

Goedendag,

Als ik topic https://forum.kpn.com/internet-9/wegvallende-verbinding-lan-poorten-experiabox-v10-488384 lees, lijk ik exact dezelfde problemen te hebben.

Ik vraag mij dan ook af of het vervangen van het modem door een V10a ook bij de problemen op gaat lossen.

Voor nu is het in ieder geval geen doen. TV kijken en/of pauzeren geeft problemen, maar ook het thuiswerken geeft problemen. Daarnaast raken de beveiligingscamera's de weg kwijt en ook de WiFi hapert omdat ik dit apart heb, gebruik het niet van de Experiabox. Dit zit ook in een LAN-poort dus en ervaart daarmee dus ook problemen.

Hoop op een spoedige reactie en oplossing vanuit KPN.

Hoi @VanderSterre. Wat vervelend dat je problemen ervaart met jouw thuisnetwerk. Wat voor apparaten (geen KPN apparatuur) zijn er bekabeld aangesloten op de ExperiaBox en wat gebeurd er wanneer je deze apparaten loskoppelt. Laat je een berichtje achter in dit topic als je de oorzaak hebt gevonden, of niet?


Beste @Vikash ,

Dank voor je bericht. Zou je wellicht ook even met @Alex_P kunnen schakelen?
In het andere draadje heeft hij ook al vragen gesteld en zover ik begrepen heb, is hij reeds voor mij aan de slag. Hij had alleen mijn postcode en huisnummer nog nodig en die heb ik hem gegeven.

Alleen…. sindsdien hoor ik niets meer.


Beste @Vikash ,

Dank voor je bericht. Zou je wellicht ook even met @Alex_P kunnen schakelen?
In het andere draadje heeft hij ook al vragen gesteld en zover ik begrepen heb, is hij reeds voor mij aan de slag. Hij had alleen mijn postcode en huisnummer nog nodig en die heb ik hem gegeven.

Alleen…. sindsdien hoor ik niets meer.

Als je al eerder een topic hebt aangemaakt voor dit probleem, dan lijkt het mij verstandig om de reactie van Alex af te wachten om het overzicht te bewaren. Als je nog vragen hebt, dan wil ik je vragen om een bericht achter te laten in het andere topic


Helemaal mee eens @Vikash , ware het niet dat ik daar @Alex_P niet meer hoor.


Reageer