Skip to main content

Met grote regelmaat valt bij mij een streaming dienst uit. De FritzBox geeft daarna altijd aan: “Your FRITZ!Box received the following web addresses” en dan volgen IPv4 en IPv6 adressen. Wat is dit voor een gedoe om (soms meermalen) dagelijks een update van het IP-adres te sturen? Zit is naar mooie muziek te luisteren, wordt het weer eens onderbroken. Ik las ergens dat dit iets met IPv6 te maken heeft maar kan dat dan niet uitgezet worden? Hoe? En als het niet kan, zou dit dan a.u.b. ‘s nachts mogen. Ik ben er helemaal klaar mee.

Hoi @PierreJJA, welkom op ons forum!
Dit issue of deze foutmelding komen mij zo snel niet bekend voor. Misschien dat een reset al wel een eind zou helpen maar ik denk dat je hier misschien het beste meteen even contact op kunt nemen met XS4all:

Bij vragen over XS4ALL helpt onze klantenservice je graag via 020-3987666 . Dat kan op werkdagen tussen 08.00 en 20.00 uur en op zaterdagen tussen 10.00 en 17.00 uur. 


Dank voor je reactie. Ik zal eens bellen, resetten heb ik al vaker geprobeerd en dat maakt geen verschil.