Skip to main content

Na de laatste update heb ik op verschillende momenten dat de tv box spontaan gaat herstarten

Je ziet dan welkom bij KPN…

Dit is zeer ergelijk
Tevens is mijn Wifi verbinding niet stabiel op de 2de of 3de etage.

Eigenlijk zou ik na al die jaren KPN gebruik willen maken van de aanbieiding van de wifi versterkers.

Kunnen jullie mijn lijn goed na meten en kijken of er wat vervangen moet worden
Reset van het modem is al gebeurt

Hoi @Thomask0907 . Welkom op het forum.

Ik denk dat hier twee losse issues spelen. Het herstarten van de tv ontvanger zien we de afgelopen weken helaas vaker. Dat lijkt iets met een recente update te maken te hebben.

Hoe is jouw  itv tuner aangesloten?


hi edwin,


Ja klopt er spelen 2 problemen

de tv ontvanger is met de orginele gele kabel aangesloten.

 


Wat de herstartende ontvanger betreft werken we aan een oplossing.

Heb jij de wifi manager al eens doorlopen? Als jij aangeeft dat het bereik op verschillende plekken in jouw woning niet toereikend is en de wifi manager meet dat ook. Dan kan de uitkomst zijn dat er gratis wifi versterkers opgestuurd worden. Zou je hier eens mee kunnen experimenteren?


Beste Edwin,

Ik heb de wifi manager gedaan, en kwam tot ongeveer, 45mb (zolder) 80 (2de etage) en 90 (beneden)

Daarna zijn er wat aanpassingen gedaan, resultaat: op zolder kon ik niet eens meten

2de etage 25mb en beneden 45mbit.

Daarna liep de wifi manager vast,

Ik zou graag willen kijken/weten er verder mogelijk is omtrent die super wifi.
Overstappen naar concurrent ziggo is namelijk ook een optie! dan ben ik zelfs nog iets goedkoper uit.

Maar omdat ik al jaren bij KPN zit wil ik liever niet weg


Om misverstanden te voorkomen. De gratis versterkers zijn geen superwifi's . Dit zijn experia wifi's.  Die creëren ook een meshnetwerk..

Jammer dat de wifi manager vastliep. Kun je nog één poging doen? Bij die laatst genoemde snelheden zou ‘ie namelijk gratis experia wifi's moeten aanbieden. ( onder de 30mbit)


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.