Skip to main content

Ik heb hetzelfde probleem alles valt thuis dan weg.

Na reset V10A gaat alles weer aan de gang maar het gebeurt een aantal keer per week.

Nu wifi kanaal aangepast en gekeken of ik de juiste firmware heb heb nu V5.00.453build447.

Maar ik heb geen idee of dit de laatste nieuwe is.

Wie kan mij helpen ?

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

 oeps ik zie een tikfout in bovenstaande  firmware ik heb V5.00.43build447

 


De wegvallende verbinding..is dat alleen de wifi of valt alles uit?


Hallo Joep

Alles valt dan uit interactieve tv (rechtstreeks bekabeld) ,vaste telefoon, de wifi , tv boven.

 


Hoi @Johan T, een wegvallende verbinding dus. Dat is knap irritant. Ik wil graag jouw verbinding eens doormeten, zou je jouw Forumprofiel daarvoor willen voorzien van postcode + huisnummer en naam van de contractant. Hoor ik graag van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 

Ook hoor ik vast graag hoe het modem is aangesloten op het hoofdaansluitpunt: Is dat met een ronde kabel van maximaal 2 meter zonder splitter? Ik ben benieuwd. 


Hallo Bart 

Ik heb het nagekeken en er loopt rechtstreeks een kabel vanaf het hoofdaansluitpunt naar de DSL aansluiting op het modem korter dan 2 meter

Wel heb ik omdat de nieuwe experiabox V10A 3 aansluitingen heb en de oude  4 aansluitingen had een splitter geplaats na het modem  die dan verder gaat naar 2 slaapkamers (rechtstreeks bekabeld).

 

Ik zal mijn forum profiel aanpassen en graag de lijn doormeten dan.

Bedankt voor het meedenken.

 


Switch zult u bedoelen. Geen splitter. Wat is het merk en type van dat ding?


Ik zie dat je ook nog een ouder type ontvanger hebt, die heb ik meteen vervangen. 

Verder meet ik geen verbrekingen. Ik zie alleen handmatige herstarts terug. Ik wil je aanraden om de switch er eens tussenuit te halen. Heb je dan nog steeds problemen wil ik je aanraden om het modem te resetten. Benieuwd of dat helpt.