Skip to main content
Beantwoord

Wegvallende verbinding

• September 29, 2024
  • 3 reacties
  • 45 keer bekeken

Beste,

Sindskort heb ik het probleem dat mijn verbinding weg valt terwijl dit voorheen prima in orde was.

Nadat ik de melding krijg "verbonden zonder internet" 

Herstart ik het modem en zijn de problemen weg, maar na een x aantal uren herhaald het probleem zich en moet ik het modem weer opnieuw opstarten

Inmiddels is het volgende vervangen maar biedt geen oplossing.

- Kpn modem (v12)

- NTU (PON Nokia) 

Lijnmeting 

ONT RX: -15dBm

Dslam RX: -12,4dBm

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi @Johan F, welkom op onze community! We denken graag even mee! Wat voor apparatuur gebruik je en hoe heb je dit op elkaar aangesloten zitten?
Verbonden zonder internet duidt vaak op een probleem ergens tussen je apparaat en de experiabox.

Als je de lijn uit wilt laten lezen of je vermoedt een issue aan onze kant kun je het beste even contact nemen met de klantenservice. Je kunt hiervoor een belafspraak make

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

• September 29, 2024

@Johan van Gent 

Heeft u de kabels al eens vervangen?

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 2, 2024

Hoi @Johan F, welkom op onze community! We denken graag even mee! Wat voor apparatuur gebruik je en hoe heb je dit op elkaar aangesloten zitten?
Verbonden zonder internet duidt vaak op een probleem ergens tussen je apparaat en de experiabox.

Als je de lijn uit wilt laten lezen of je vermoedt een issue aan onze kant kun je het beste even contact nemen met de klantenservice. Je kunt hiervoor een belafspraak make

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 22, 2024

Probleem is opgelost, voeding tussen modem en stopcontact was t probleem.