Skip to main content

Maanden geleden deed ik een oproep met betrekking op het benaderen van de experiabox, deze was niet meer te benaderen daar het certificaat was verlopen. deze vraag deed ik naar aanleiding van het regelmatig weg vallen van wifi en haperen kabel internet. Tot op heden hebĀ  ik nog steeds geen goede oplossing gekregen, laat staan antwoord op mijn probleem. Zeker daar er van huis uit gewerkt wordt is een constant en stabiele verbindingĀ  cruciaal. Kpn geef mij een gedegen oplossing!

Hoi @TurboF, welkom terug! Het inloggen in de webinterface zou inmiddels allemaal al weer moeten werken. Dat alles wegvalt duidt mogelijk op een groter probleem.
Kun je toelichten hoe de lampjes op je experiabox branden als de verbinding wegvalt en hoe je je netwerk hebt ingericht? Gebruik je naast de experiabox nog andere netwerkapparatuur?

Ik kijk ook graag even mee, kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat het opgelost is. Anders hoor ik het graag!