Skip to main content

Wij hebben internet en tv van kpn sinds augustus. Ook sinds die tijd blijven wij storingen hebben wat iedere keer maar terugkomt, soms dagen niet maar soms ook 3x op een dag. tv, internet en wifi vallen weg voor een aantal minuten, daarna start alles rustig weer op. 
Hiervoor hebben wij al inmiddels zoveel aan de klantenservice met kpn gehangen en metingen doorgenomen etc etc. Wij zijn er wel aardig klaar mee dat er niks verholpen word hoe vaak wij dan ook aangeven de problemen te houden.

misschien is er iemand die ons wel uit de brand kan helpen want dit duurt echt te lang. 

Waarom bent u er zo zeker van dat het probleem in het kpndomein ligt en niet aan uw kant van het modem? Ik vraag het voor mn beeldvorming. 


Waarom bent u er zo zeker van dat het probleem in het kpndomein ligt en niet aan uw kant van het modem? Ik vraag het voor mn beeldvorming. 

 

Bij Kpn hebben ze al van alles geprobeerd en  er is zelfs een medewerker geweest die heeft gezegd dat het probleem van voor het modem dan moet komen. Als je daarna een andere medewerker te woord krijgt zegt diegene “we doen een meting en kijken we of we een reset kunnen doen. 
 

Vanaf het Modem is mijn tv en internet bekabeld. Wanneer de storing optreedt en dus tv internet en wifi wegvallen zijn op het modem alle lampjes weg behalve het power signaal. 
 

 

 

 


Heb je glasvezel of koper? En welk type modem heb je?


Heb je glasvezel of koper? En welk type modem heb je?

Wij hebben een koper aansluiting met modem type Kpn box 12


En je gebruikt geen draadloze verbindingsets of zit er een omvormer van zonnepanelen op het netwerk?


En je gebruikt geen draadloze verbindingsets of zit er een omvormer van zonnepanelen op het netwerk?

Ik gebruik geen draadloze verbindingsets. 
wel heb ik een omvormer voor zonnepanelen maar wanneer deze afgesloten zit van het netwerk blijven wij ook de storingen houden. Ook deze dingen hebben we al geprobeerd met hulp van Kpn


Wat het zo bijzonder maakt is dat het modem opnieuw opstart. Normaal gesproken zou er bij onderbreking van de verbinding een lampje uitgaan of rood worden maar herstart is niet gebruikelijk. Bel nog een keer met de klantenservice 0800-0402 en dring aan op een monteur. Zo kan het natuurlijk niet langer.


Wat het zo bijzonder maakt is dat het modem opnieuw opstart. Normaal gesproken zou er bij onderbreking van de verbinding een lampje uitgaan of rood worden maar herstart is niet gebruikelijk. Bel nog een keer met de klantenservice 0800-0402 en dring aan op een monteur. Zo kan het natuurlijk niet langer.

Inmiddels contact gehad met Kpn en ze gaan een monteur sturen.