Skip to main content
Hoi als ik dit zo lees heb ik het zelfde probleem ook een Experia Box V8 .resetten helpt maar voor even soms wel 4 keer in een uur dat de verbinding wegvalt TV en internet .hopelijk kunnen jullie mij ook een verbeterde Modum toesturen



*Admin: eigen topic aangemaakt naar aanleiding van reactie in dit topic.







Ha @sjaak1957, welkom terug! Heel vervelend dit, lijkt me! Je zit er natuurlijk niet op te wachten om het modem steeds te moeten resetten. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan kijk ik graag met je mee.
ik heb mijn profielgegevens aangepast op het moment internet en TV dat zal je net zien .
Bedankt! Het lijkt er inderdaad op dat er iets niet helemaal in orde is. Ik wil echter nog niet meteen de conclusie trekken dat het aan de V8 ligt. Heb je een splitter, eigen router of accespoint op je Experiabox aangesloten? Of heb je de apparatuur rechtstreeks op de Experiabox aangesloten? Als er iets tussen hangt, wil je dat er tussen weg halen en eens aankijken of het beter wordt? Als je dit niet hebt, wil je dan de bekabeling eens checken? En dan ook het stuk van de Experiabox naar het ISRA. Zit alles nog stevig en ziet het nog goed uit? Wil je me je bevindingen laten weten? Dan kunnen we vanuit daar verder op zoek naar de oplossing.
Goede avond Marcia .ik ben de kabels even nagelopen en kwam er achter dat er een snoertje niet echt goed vast zat van de stekkerdoos die op de muur vast zit. dat is waarschijnlijk het probleem waar ik last van had.Dit is een wisselwoning en zolang ik hier al zit was de verbinding niet goed .wel een KPN monteur die het heeft aangesloten. maar ik denk dat hij niet in die doos heeft gekeken omdat het toen wel werkte .hopelijk is het nu opgelost KOFFIE haha.
wel een KPN monteur die het heeft aangesloten. maar ik denk dat hij niet in die doos heeft gekeken



Als ik het een stekkerdoos is, elektriciteit dus, dan gaat een KPN monteur daar sowieso niet in kijken.
Nee het is de telefoon aansluiting die niet goed vast zat een draadje zat los vast zeg maar .nu opgelost zo te zien . geen storingen meer gelukkig .
Wat fijn om dit te lezen! Heel goed dat het met zo'n kleine handeling opgelost is. Hopelijk heeft de koffie gesmaakt 😉.


Goede middag ja ik dacht dat de problemen verholpen waren. maar gisteren was het weer huilen met de pet op . zit je F1 te kijken krijg je weer steeds geen verbinding pfff. Dan schieten de tranen me toch echt in de ogen hoor en denk waar betaal ik nou zoveel voor .er zijn goedkopere aanbiedingen maar ik blijf KPN trouw . maar dat komt nu toch een beetje op losse schroeven te staan onderhand .wel jammer jullie hier op het forum doen jullie best voor de klant. er is ook geen touw aan vast te knopen wanneer ik storing heb heel wisselvallig .nu weer internet en TV anders kan ik ook niet schrijven .nu eerst koffie een fijne dag .



sj van kempen
Hmm dat is niet handig! Ik stuur je even een doosje met aansluitmateriaal. Wil je de kabel tussen de Experiabox en het ISRA eens vervangen en het dan een dag of drie aanzien? Als het dan nog zo slecht is, moet er toch misschien even een monteur langskomen.
Ok ik wacht het pakje af dan laat ik het weten .en anders toch een monteur voor de glasvezel haha. een fijne dag .
Jij ook vast een fijne avond! 🙂
Ha @sjaak1957, hoe staat het ervoor? Heb je de nieuwe kabels aan kunnen sluiten?