Skip to main content

Goedemorgen, na onze verbouwing en verplaatsing van de glasvezel hebben we last van wegvallende WiFi. Na meerdere pogingen om deze te verbeteren via jullie hulp service online is het nog niet gelukt om hem te verbeteren. Ook kan ik zo de super WiFi niet aansluiten, omdat de WiFi er steeds uit vliegt. Is er iemand die mij hiermee kan helpen? Voor de verbouwing overigens geen problemen gehad met dit probleem. Het betreft een experiabox v9. Mvg Laura van der Laan. 

Hoi @Laura van der Laan, welkom hier. Jouw WiFi valt er dus steeds uit. Of ook het internet via de kabel? Daar ben ik wel benieuwd naar, want het is echt onstaan na het verplaatsen van het glasvezelkastje?

 En wat heb je al gedaan? Glasvezelkastje stroomloos gehad voor minimaal 2 minuten en daarna het modem een reset gegeven?  Ook de tips voor wegvallende WiFi doorlopen? Ik vermoed van wel, want je geeft aan er al mee bezig te zijn geweest? 

Mocht het probleem na dit allen zich nog steeds voordoen, dan kijk ik graag mee. Zou je dan jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer en naam van de contractant? Hoor ik graag weer van je als je dat gedaan hebt, dan ga ik jouw verbinding eens doormeten.


Ik ga er van uit dat alles weer werkt. Ik heb namelijk geen reactie van je gezien.